Is er iemand bekend met dakdragers voor de ZX 3-deurs? Of heeft er toevallig iemand een foto?
Van de zomer wil ik een skibox op het dak meenemen op vakantie voor de lichte bagage, maar daarvoor heb je natuurlijk dakdragers nodig.
Ik heb nog dakdragers liggen van de BX, maar dat gaat niet passen. Eentje zou er bij de achter(klap)raampjes bevestigt kunnen worden, maar aan de voorzijde gaat dat verhaal niet op.
Ben dus benieuwd hoe dat er precies uit hoort te zien en waar het eventueel te koop is, want ik heb ze eerlijk gezegd nog nooit op een ZX gezien.
Helemaal niemand een idee?
Ik dacht eerst dat ik een stomme vraag stelde, maar krijg steeds meer het idee dat er geen dakdragers voor zijn.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Ze zijn er wel. Ik vond net nog een oude accessoirefolder van de ZX (type 1) en daar staan skidragers in. Plaatje eronder staat een skibox afgebeeld. Ik PB je wel even de plaatjes.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Graag! Dank je!
Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
ja sorry, maar ik weet dat ze bestaan, ze worden heel af en toe aangeboden op marktplaats, hier heb ik ze ook weg, ik heb dan wel een break maar wel met originele dakdragers en origineel bagagenet alles in 1 koop voor 30 euro.
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
Kijk! Zoiets ben ik dus naar op zoek!
Hier ook nog even de afbeelding die ik van Patrick kreeg, voor eventuele andere geïnteresseerden:
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Mooi hè zo’n koelkast houder annex carkit.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 678
- Xsara Ligne Prestige 1.8 16 v Break
- Saxo 538 spot
heb je al op marktplaats gezocht?
Als je er geen verstand van hebt, zorg dan dat je het wel krijgt
Wacht nog wat reacties af van marktplaats.
Maar ik zie ook een aantal BX dakdragers onder de noemer ZX dakdragers staan. Maar weet al zeker dat dat niet past, anders was ik nou niet te zoeken.
Beetje oud topic, maar desalniettemin interessant. Passen dakdragers van een 5 deurs Peugeot 306 ook op een 5 deurs ZX?