Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
robert_picasso schreef:Week 8 is begonnen. Nog 5 weken…...
Aks alles goed is en gaat dan krijg ik hem deze week (maar ik heb mijn twijfels)
En ik moet nog 13 dagen wachten. Auto staat alweer een aantal weken bij de dealer op het terrein. Heb de auto ook al gezien.
Auto is half januari besteld door de leasemaatschappij en komt uit de voorraad van citroen nederland (Ligne Business inclusief bluetooth).
Citroen Grand Picasso 1.6 HDi EB6V Ligne Business sinds 1 maart 2008

Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
@JS: Dat schreven ze mij ook: indicatie levering week 9.
Wordt (onder voorbehoud) nu dus week 15
Bij welke LM zit je eigenlijk?

Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Vanochtend gewoon even uit nieuwsgierigheid langs de garage gereden. Had niet veel hoop want week 8 was pas begonnen. Wat schets echter mijn verbazing dat ik een C4 Picasso Exclusive buiten zag staan. Dus gelijk een noodstop gemaakt en naarbinnen. En ja hoor, het was de mijne. Als alles goed gaat, ja ik hou altijd een slag om de arm, dan rijden we eind deze week in een nieuwe auto rond.

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Vandaag gelost bij de dealer.
Nou vandaag is de coupé bij de dealer afgeleverd! Heb ik de vrachtwagen helaas net niet zien rijden. Vanaf mijn werkplek heb ik de afgelopen weken heel wat trailers langs kunnen zien komen. Maar deze dus net niet.
Dat is nu dus in de 12e week na bestelling. Volgende week gaat ie naar de gasboer en daarna naar de poetser. Dus over een kleine twee weken is het zover.
Komt mooi uit, mijn dochter gaat volgende week het huis uit. Kan ik de verhuizing nog mooi met de C5 (en de trekhaak) doen. Zou anders toch wel zonde zijn van zo’n nieuwe auto. Bovendien is ie veel kleiner.
Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014
‘Je mist meer dan je meemaakt’

Totaal aantal Berichten: 268
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDi LB
picasso77 schreef:Zijn er nog wachtenden met andere berichten dan de bij mij genoemde 11 weken levertijd
??
Niet meer wachtend inmiddels. Ik had de mijne in een goeie 4 weken. Tweede week januari besteld door LM en 6 februari al afgeleverd. Ondertussen dus al weer twee weken groot plezier

Gisteren bericht gekregen van de leasemaatschappij. De vertraging van 6 weken schijnt te liggen in het feit dat ik een volautomaat besteld heb, en deze worden, in verband met de lagere aantalen, voor productie ingepland. Indicatie blijft staan voor week 15.
Auto is besteld op 13 december 2007, dus al met al een levertijd van 17 weken.

Kijk, daar baal ik nou van: Al die gasten die een EB6V bestellen vertragen mijn automaat!!

Totaal aantal Berichten: 268
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDi LB
Jolly Sailor schreef:
Bericht gehad van LM, de dame wordt 1 april
![]()
afgeleverd
In april wordt het dus nog mooier
op de Nederlandse wegen
Hmm, ik zou toch een beetje zenuwachtig worden als ze mijn auto beloven af te leveren op 1 april…

Totaal aantal Berichten: 1093
- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Beno schreef:Jolly Sailor schreef:
Bericht gehad van LM, de dame wordt 1 april
![]()
afgeleverd
In april wordt het dus nog mooier
op de Nederlandse wegen
Hmm, ik zou toch een beetje zenuwachtig worden als ze mijn auto beloven af te leveren op 1 april…
Dat geef je wel te denken ja…
Jaaa, ik ga ook tot de gelukkige behoren !
Begin deze week heb ik de mijne besteld. Na het vele lezen (dank voor uw waardevolle meningen) heb ik besloten om zelf erachteraan te zitten hoe het met de bestelling gaat (Mijn werkgever besteld de auto inv LM). Doe dus rechtstreeks zaken met de dealer.
Nog een vraag: hebben er nog meer mensen ervaring dat zij een lederen stuur kregen op een LB uitvoering ? (zie pagina 1)
Kan nu al niet wachten want ik vergeet steeds na de uitgebreide proefrit te schakelen
GC4P LB 2.0 16V EB6V LB gris aluminium
bluetooth + trekhaak
Sinds 5 mei 2008 kmstand 16.000
ANP schreef:Jaaa, ik ga ook tot de gelukkige behoren !
Begin deze week heb ik de mijne besteld. Na het vele lezen (dank voor uw waardevolle meningen) heb ik besloten om zelf erachteraan te zitten hoe het met de bestelling gaat (Mijn werkgever besteld de auto inv LM). Doe dus rechtstreeks zaken met de dealer.Nog een vraag: hebben er nog meer mensen ervaring dat zij een lederen stuur kregen op een LB uitvoering ? (zie pagina 1)
Kan nu al niet wachten want ik vergeet steeds na de uitgebreide proefrit te schakelen
Goeie keuze! Vooral de kleur, de motor, de uitvoering en de extra’s!
Tocn niet ook een afneembare haak? Dan weet ik inmiddels ruim 9 maanden wat jij binnenkort gaat beleven! (echter ZONDER lederen stuurwiel)
Gefeliciteerd!
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
Jawel, met afnemmbare trekhaak.
Ook een bagagebeschermbak omdat er met het werk soms vieze onderdelen vervoerd moet worden.
Ook krijg ik er een “hondenrek” bij. Wel zo fijn met de vakantie.
Alleen leek mij een lederen stuur ook wel zo prettig. Maar ja je kan niet alles hebben….
Dealer gaf aan 6 a 8 wk levertijd. Ben benieuwd
GC4P LB 2.0 16V EB6V LB gris aluminium
bluetooth + trekhaak
Sinds 5 mei 2008 kmstand 16.000
nog een week
Vandaag weer contact gehad met de dealer. Op dit moment wordt het gas ingebouwd, dus de aflevering wordt halverwege volgende week.
Dat is dan drie maanden na de de bestelling op 5 december.
Morgen verloopt de APK van mijn ingeruilde C5. Dat leek bij bestelling geen issue, maar inmiddels dus wel.
Moet ik hem vrijdag dus toch nog voor wegbrengen.
Maar goed, het lijkt er op dat het eind in zicht is.
Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014
‘Je mist meer dan je meemaakt’