12 van de 19
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

Arjan’s Xsara Coupé, Verkocht
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12524

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 26 februari 2008 04:43 AM
  [ # 166 ]

Bij mijn Xsara gingen ze ook altijd kapot, tenminste men vondt dat altijd bij APK.

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27943

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 12 april 2008 12:21 AM
  [ # 167 ]

Vandaag wou ik de Xsara even met de hand wassen, alleen toen ik de auto aan het afspuiten was dacht ik laat ik onder de kap ook eens bekijken of daar wat schoon te maken is Wink
Er zat overal zand… Dit is er eens een keer ingewaaid tijdens een soort zandstorm toen ik langs de duinen reed Confused
Nu aantal jaar later zit het nog steeds overal, gelukkig heb ik vandaag een hoop kunnen opschonen Smile

Hier was ik al een tijdje bezig geweest en had ik al een begin gemaakt met bumper care, denk dat het verschil duidelijk is Wink

Hier goed te zien dat de voorplaat nog niet gedaan is.

Hier is het duidelijk te zien dat de voorplaat gedaan is. Het verschil met de ongewassen en niet gepoetste bumper lijkt me groot genoeg Smile

Luchtfilter huis is er ook van opgeknapt. De ABS unit zat eerst ook helemaal onder het zand…

Platic beschermkappen nadat ze gepoetst waren ook weer terug geplaatst Wink

Kentekenplaat heeft wel eens betere dagen gezien denk ik Wink

Mooi overzichtje

Inmiddels heb ik ook alweer een aantal weten een orginele Xsara armsteun in de Xsara.
Deze heb ik over kunnen nemen van Marco.

Eerste dagen was het even wennen, maar ik zit er nu prima mee Very Happy

Fototje Wink

Profiel  

r1Ch
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1146

Gepost: 12 april 2008 10:49 PM
  [ # 168 ]

Hoe kom je aan die middemarmsteun? Lijkt mij niet standaard op jou uitvoering Very Happy ... zoja, waar gehaald en hoe duur? Eventueel linkje zou mooi zijn, anders koop ik die van DigiDaan…

Alvast bedankt!!

PS: Erg mooie foto’s trouwens

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 12 april 2008 10:57 PM
  [ # 169 ]

Middenarmsteun heeft ie bij mij vandaan Wink  Ik heb er zelf al een en kreeg er nog een te pakken. Dingen zijn behoorlijk moeilijk te krijgen en waren voor zover ik weet in geen enkele uitvoering standaard… Wel een originele citroen accesoire!

Xsara Coupe

Profiel  

r1Ch
> 1100 berichten

Gepost: 12 april 2008 11:05 PM
  [ # 170 ]

Ik moet ook zo’n ding hebben ,, dat platte flappie wat er nu zit is niet relaxt…

Is zo’n ding nieuw duur?

Profiel  

Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5264

Gepost: 12 april 2008 11:06 PM
  [ # 171 ]

Deze zijn nieuw niet meer te krijgen…

Xsara Coupe

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 13 april 2008 01:32 PM
  [ # 172 ]

Zoals gezegd de orginele zijn nieuw niet meer te krijgen Wink

Als je op Marktplaats even gaat rondzoeken dan vind je wel aftermarket armsteunen Wink
En als je misschien veel mazzel heb iemand die ook een orginele aanbied Smile

Overigens rijdt ik nu inmiddels zo’n 15.000 km na de laatste onderhoudsbeurt en het olie peil is nog steeds rond de helft.
Niet gek denk ik zo Smile

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12524

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 13 april 2008 02:43 PM
  [ # 173 ]

Ziet er netjes uit zo onder de motorkap, volgens mij ben je wel even bezig geweest met poetsen Wink

Profiel  

Quirinus
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 31

Gepost: 13 april 2008 07:54 PM
  [ # 174 ]
Xsara Coupe schreef:

Dingen zijn behoorlijk moeilijk te krijgen en waren voor zover ik weet in geen enkele uitvoering standaard…

In de VTS zit ie wel hoor.  Als je het over phase 1 hebt tenminste..

Arjan, wat gebruik je om de binnenkant schoon te maken?  Die armsteun blinkt zo.  Ik moet de binnenkant eens dringend onder handen nemen Confused .

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 14 april 2008 10:01 PM
  [ # 175 ]
ZX1.4i schreef:

Ziet er netjes uit zo onder de motorkap, volgens mij ben je wel even bezig geweest met poetsen Wink

Viel wel mee, denk een uur of 2 gewoon lekker op gemak. Ook gewoon even rondkijken hoe alles in elkaar steekt als je toch bezig ben Wink

Quirinus schreef:
Xsara Coupe schreef:

Dingen zijn behoorlijk moeilijk te krijgen en waren voor zover ik weet in geen enkele uitvoering standaard…

In de VTS zit ie wel hoor.  Als je het over phase 1 hebt tenminste..

Arjan, wat gebruik je om de binnenkant schoon te maken?  Die armsteun blinkt zo.  Ik moet de binnenkant eens dringend onder handen nemen Confused .

Ook in een type 1 VTS zit de armsteun niet standaard Wink
Kijk maar eens op marktplaats wat er te koop staat, er staan gewoon VTSjes zonder armsteun.

Ik gebruiks Mequiars Quick Interior Detailer voor het interieur Wink
Daar komt idd een mooie glans van op het interieur.

Profiel  

abxsport
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 682

Gepost: 15 april 2008 12:06 AM
  [ # 176 ]

T is alleen een beetje jammer dat die middenarmsteun keihard is Shocked . Heb me dr al ff flink aan gestoten…

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 15 april 2008 12:10 AM
  [ # 177 ]

Die van mij zit niet vastgeschroeft, ik vind het zonde om door de schroeven door het middengedeelte te boren Wink

Dus als ik er tegenaan stoot dan valt die gewoon om Very Happy

Hij blijft overigens prima staan zolang je er niet tegenaan stoot Wink
En de orginele CD opbergvakken blijven gewoon bruikbaar Smile

Profiel  

abxsport
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 682

Gepost: 15 april 2008 12:40 AM
  [ # 178 ]
Arjan Verkade schreef:

Die van mij zit niet vastgeschroeft, ik vind het zonde om door de schroeven door het middengedeelte te boren Wink

Dus als ik er tegenaan stoot dan valt die gewoon om Very Happy

Hij blijft overigens prima staan zolang je er niet tegenaan stoot Wink
En de orginele CD opbergvakken blijven gewoon bruikbaar Smile

Zo’n ding zit dus vastgeschroefd.. Kan m dus niet verwijderen zonder zichtbare gaten Sad  Als ze gewoon ff een stofje over dat ding hadden gemaakt was t veel beter geweest Wink Ik zie wel ff wat ik er mee doe, verwijderen kan altijd nog…

Profiel  

r1Ch
> 1100 berichten

Gepost: 18 april 2008 02:18 AM
  [ # 179 ]

ik heb nu ook een armsteun weten te bemachtigen! Very Happy

Profiel  

Jeroen_Xs98
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 391

- Xsara 1.4i coupe
Gepost: 26 april 2008 03:11 PM
  [ # 180 ]

hallo allemaal,
Ik heb nu ook sinds een jaar een Xsara coupé 1.4i uit 98 en ik moet zeggen, hij rijdt geweldig. In eerste instantie had ik zoiets van ‘ik hoef geen xsara, hij ziet eruit als een oud vrouwtjes autootje’, maarja, je weet hoe et gaat, (in mijn geval:) je hebt net je rijbewijs en je wilt persé de vrijheid van een eigen auto, ik zag deze als eerst staan, hij was goedkoop en voor ik et wist, had ik em.
En met zo’n achterklepspoilertje en een setje nieuwe velgen die ik eronder heb geplaats, lijkt et ook niet meer zo op een oud vrouwtjes auto Razz.
Hier, een aantal foto’s.

Xsara 1.4i ‘98 (01/02/2007 - 26/05/2012), TD-PR-15, Blue Mauritius,
kilometerstand bij inruil: 127.330

Profiel  

12 van de 19
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook