Afleveren
jekaba
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 119

Gepost: 29 februari 2008 09:31 PM

Mijn dealer belde vandaag dat mijn Citroén Picasso zeer binnenkort afgeleverd kan worden, echter nog zonder de door mij bestelde gasinstallatie, dit in verband met de ontzettende drukte vanwege de aktie. Aangezien ik toch de eerste 1000 @ 1500 km op benzine moet rijden zie ik daar geen probleem in. Maar misschien zie ik iets over het hoofd.  Rolling Eyes  Rolling Eyes Maar wat…..........? Graag advies Confused:

Profiel  

jekaba
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 119

Gepost: 01 maart 2008 12:03 AM
  [ # 1 ]

Levertijd

Besteld op 11 december is dus 11 weken geleden Twisted Evil  Twisted Evil
2.0 16V Ambiance EB6V in Show Rouge Surprisedops:  met asl opties Pack Detection Rolling Eyes , Bleu Tooth Laughing , Pack Luminosite Cool  en dorpelbeschermers Idea .

Profiel  

Gerrit T
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 464

Gepost: 01 maart 2008 12:32 AM
  [ # 2 ]

Dit betekent dus dat elke dealert zelf voor de inbouw verantwoordelijk is. Benieuwd wat de verschillen in inbouw zijn.
Ik zie de ervaringen graag hier op het forum!

Gerrit

196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.

Profiel  

markil
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 120

Gepost: 01 maart 2008 11:47 AM
  [ # 3 ]

Elke dealer heeft z’n eigen lpg inbouwer. En de inbouwer is verplicht de aanwijzingen en spullen van Eurogas te gebruiken. Dus er zullen geen verschillen zijn. De picasso laat overigens weinig creativieteit tot wat betreft inbouw.

Waar je wel erg in moet hebben als het de installatie in laat bouwen is dat je dan een dat of 2 a 3 zonder auto zit. Hoe wordt dat opgelost. En dat je aanvraag bij de rijksdienst voor wegverkeer later op de bus gaat. Dit voor je aanpasssing en G3 subisidie. Op zich wellicht een voordeel omdat je dan gewoon de wegenbelasting voor een benzine auto betaald. Verder zijn er volgens mij niet veel problemen te verwachten. Eigenlijk krijg je nu dus 2 aflevermomenten. Ik zou dat persoonlijk vervelend vinden. maar ach who cares boring

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook