Ik heb een BX chic waarvan de striping nog al aan het afbladderen is. Nou is mijn vraag: is deze striping origineel Wit of Grijs? Op fotos is dit soms nog al slecht te zien bij andere Chics.
Groeten Toon
deze strips kun je gewoon spuiten worden in zwart geleverd.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Ik denk dat hij dat streepje bedoeld wat over de achterklep ook doorloopt
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Volgens mij grijs, en je kunt voor de zijkanten spul van de rol nemen.
Ich bin ein Breaker
Ehm striping? waar had die dan moeten zitten, heb het nooit gezien!
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
Michielio schreef:Ehm striping? waar had die dan moeten zitten, heb het nooit gezien!
Op de bovenste lijn/knik van de flanken, en dan doorlopend over de achterklep.
Boven het benzineklepje kun je duidelijk een stukje van de striping zien
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
aha, daar zijn bij mij idd nog wat lijmresten van over
Weet iemand waar je deze “striping” kan aanschaffen? een stickerlijntje wat op het origineel lijkt dus
————————————————————————————-
Auto’s:
BX 1.6 TZI (zwart) (DN-DZ-29) (gesloopt)
BX Chic (DB-XD-32) (Verkocht)
Motip heeft wel wat verschillende rolletjes striping, maar ik denk niet dat ze die ook zo dun hebben.
En op de achterklep wordt dat natuurlijk wel lastig om het mooi te plakken
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Ik heb uiteindelijk zo n rolletje 3mm striping bij de autoshop gehaald in de kleur wit. Op veel fotos van chics zie je deze striping echter niet of bijna niet meer inderdaad. Volgens mij is de originele kleur van de striping grijs maar dat zag je echt niet zitten bijna, Ik heb voor de kleur wit gekozen en ik moet zeggen dat het er best goed uit ziet.
Onlangs heb ik van een setje bx sportvelgen gekocht (van iemand ook van het forum) en binnekort komen er een aantal fotos op het forum