Ik wordt een beet gestoord vandaag nog eens wezen kijken naar de voorbereiding voor de speakers maar achter de speaker deksel achterin geen draadje te vinden terwijl toch duidelijk op de foto 8 groenedraadjes te tellen zijn
weet iemand mischien de route die de draadjes volgen door de auto?¿?
want zou niet weten hpe ik zelf draden moet aanlegen ops:
Greetz ZX1.4
ZX 2.0 16V
die draden naar de deuren lopen langs onder je dashboard langs naar de deurscharneieren. Daar eindigen ze in contactjes die in die zwarte slurfse zitten. Die brengen het contact vervolgens over naar draadjes IN je deur en dan naar de speakers.
Voor de achterkant loopt het onder jedasboard, langs deschakeltunnel onder je tapijt en komen ze boven onder je achterbank en gaan dan naar links en recht.
Kijk daar heb ik aan toppie
tis dat het nu zo laat is anders zou ik nu nog aan beginnen
Greetz ZX1.4
ZX 2.0 16V
you’’ re welcome..
als je dis slurfjes ff losschroefje bij de deuren, dan zou je het moeten kunnen doormeten waar de draadjes vanuit je dashboard erin duiken en op welke pin ze zitten.
wat achter betreft, trek je achterbank eruit en je ziet ze liggen, kun je ook doormeten, als je niks te doen hebt.
Zo vandaag met frisse moed begonnen aan de zx
eerst eens ff achterbank naar voren klappen en kijken wat ik tegen kom niks dus toen maar ff verder gaan vroeten en kwam een behoorlijke kabelboom tegen die heb ik maar met rust gelaten toen nog maar eens bij de radio voorin de boel bekeken en het instructie boekje van de zx erbij daar staat precies wat wat is toen maar het besluit genomen de kniptang erbij en knippen toen van achter naar voren nieuwe kabels getrokken en de boel netjes weg gewerkt in het zekeringenkasje
en dan alles maar aansluiten, en toen jaja we hebben herrie in de ZX eindelijk verlost van die blikken sound van de standaard speakers
Greetz ZX1.4
ZX 2.0 16V