Totaal aantal Berichten: 786
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
koop zo’n martersetje en monteer die op de deurklinken of spatborden, kijken wat ze dan doen!
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
of ik zet gewoon een camera op een afstandje er bij..
dat ga ik doen als ik morgen weer moet werken..
FmXXX-STanie schreef:GoofBlikscha schreef:Jeetje dat het zo dichtbij komt zeg..
Offtopic:
@FmXXX-STanie: Kwam ik jou laatst niet tegen op de nulwegbrug in ter-apel? Ik reed in een blauwe dyane..hahaa was jij dat ??
voor wat ik zag was het een erg goeie dyane..
zag je mij ook nog met mijn (toen nog) vierkanten koplampen?
Goh wat toevallig, ik had je 2cv wel vaker zien rijden, maar ik wist niet dat jij dat was… Ja, ik toeterde nog, maar mijn reactie was wat laat.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
koop een grote bouwlamp met bewegingssensor. Accu losmaken. Dan het lampje uit de bouwlamp halen, en even een aansluiting vd fitting doorverbinden aan je chassis
Dan vindt je de dief morgenvroeg vanzelf wel.
FF serieus, doe maar niet, anders zul je het misschien een paar jaar zonder auto, en vrijheid moeten doen
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)
precies dat is niet zoon goed ideetje..
maarja het moet toch ophouden.
ik durf mijn auto nu alleenmaar bij mijn oom en tante in de parkeer garage van hun flat te zetten..
God, dan ben je toch ook wel het meest walgelijke stuk drek van een mens, als je je mede-liefhebber beroofd van stukken van zijn/haar auto! Ik heb me daar op de Citromobile ook altijd over verbaast en geergerd dat men het verderfelijke lef heeft om wieldoppen, middenarmsteunen, sierlijsten en alles wat maar een beetje zeldzaam is, van andermans kar te trekken. Bij sommige mensen betekenen termen als ‘eer’ en ‘fatsoen’ maar bizar weinig.
In dit geval stel ik voor om de dader 1 maand lang tot aan z’n kin in te graven, 5 cm links van een pleepot in een boerendisco naar eigen keus, zodat het rijden in z’n 2CV in de toekomst altijd gepaard zal gaan met de vochtige gedachte van ellenlange rijen snikkels die in z’n smoel zeiken onder bulderend gelach en gelal. Ik durf te wedden dat ie binnen 2 week z’n nachtelijke sleutelwerk heeft verschoven naar 1 of ander japans blik.
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Ik heb me daar op de Citromobile ook altijd over verbaast en geergerd dat men het verderfelijke lef heeft om wieldoppen, middenarmsteunen, sierlijsten en alles wat maar een beetje zeldzaam is, van andermans kar te trekken.
Idd. heel triest. Toen ik dat las heeft me dat wel heel wat vreugde ontnomen om nog naar dit evenement te gaan met een klassieker.
Jeroen