Maandag’s gesloten
Zo dan. ik ben vanmorgen naar chyparse geweest en heb nu vier deelbare bollen erop laten zetten! het rijdt weer fantastisch
Bij het bevestigen was wat fout gegaan zodat er nogal wat LHM uitliep, foutje was snel verholpen(sluitingring) maar omdat er nogal wat uitgelopen was stond ik onderweg zomaar even met het voorkantje naar beneden. de druk was weg omdat ie lucht aangezogen had. het duurde even maar ze kwamen een flesje LHM brengen want ik had te kort. voila!
Het was niet goedkoop maar het rijdt weer super en het zijn wel ontspannen mensen daar bij chyparse
Dat zeg ik….
Litertje of vijf LHM standaard aan boord kan overigens geen kwaad.
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Wat was je kwijt voor dit alles? Ik wil namelijk ook nog een keer langs om de bollen te laten testen. De auto veert namelijk niet gelijk na een verkeersdrempel en hij is wat hard geveerd achter. Ook zitten er gelaste bollen op en ik denk erover om deelbare eronder te laten zetten.
Giel
Eenmaal citroen, altijd citroen
Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel
Hee Giel,
Ik was bij elkaar 322 Euro kwijt, dan heb je dus 4 deelbare bollen.
Dit is inclusief 100 euro voor borg en een jaar garantie.
Hij had ook de voorraadbol bijgevuld.
Toen ik daar was omdat mn vering ook stug was zei de monteur dat hij me eerst even lekker ging maken met de deelbare bollen.
Ik denk dat hij wel wist dat als je daarmee gereden hebt dat er dan geen weg terug meer is en dat hij ze er niet meer af hoeft te halen.
Dat klopte..
Ze mochten erop blijven dus ik ging met deelbare bollen naar huis