Totaal aantal Berichten: 783
Geregistreerd: 16-06-2005
- ID/DS DS20 Pallas hydraulique
- 2CV 6 Special (652)
Smakman schreef:Een DS blijft altijd een eeuwig project…
Niet mee eens. Dat hoeft echt niet.
DS 20 Pallas Hydraulique ‘71, Dsuper5 ‘74, 2CV (652) ‘75 en Kawasaki W650 ‘03
Nee niet zo letterlijk misschien maar je blijft er altijd wel een beetje mee bezig, al zijn het kleine dingetjes. Zo’n oud beessie heeft gewoon meer onderhoud nodig.
Of dingetjes die wil voor in de toekomst van: dat wil ik nog opknappen etc.
Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 20-09-2007
- ID/DS DS23H Pallas
Met eeuwig project bedoel ik een auto waarin je de eerste 2-3 jaar niet zult rijden (als beginnend DS-rijder met een kleine beurs). En geloof me, dit komt voor…
ted.kampen schreef:Met eeuwig project bedoel ik een auto waarin je de eerste 2-3 jaar niet zult rijden (als beginnend DS-rijder met een kleine beurs). En geloof me, dit komt voor…
ik begin je te geloven…..
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 20-09-2007
- ID/DS DS23H Pallas
Ah joh, niet bij jou! Jij hoort bij de categorie die nog geluk hebben gehad…
Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-02-2007
- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
We hadden ook een DS gekocht bij de bovag Citroën dealer, echter 1,5 jaar stil gestaan. Eerste 1,5 jaar behoorlijk wat problemen mee gehad, en bij de aankoop gelukkig geld gereserveerd om in de loop van de tijd te spenderen aan reparaties en restauraties. Na die 1,5 jaar waren de problemen grotendeels over en durfden we het buitenland in. Restauratie volgde en nu hebben we een prima auto waar eigenlijk zo goed als niets duurs meer aan kapot is gegaan de afgelopen jaren.
Mijn advies daarom : zorg dat je geld achter de hand hebt voor reparaties en roestbestrijding / restauratie, dan kom je een heel eind.
DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.