Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Beste Relatie,
Aankomende woensdag 28 april 2004 zal er onderhoud worden gepleegd aan een groot aantal webhosting webservers, het kan zijn dat uw website gedurende enkele minuten niet bereikbaar is. Wij proberen dit natuurlijk zo kort mogelijk te houden.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Systeembeheer
JDN Business Hosting
Totaal aantal Berichten: 480
- Xantia Turbo Diesel Break
En wat moet ik dan in die tijd gaan doen,een middagslaapje of zoiets?
Gerard Maas schreef:En wat moet ik dan in die tijd gaan doen,een middagslaapje of zoiets?
(...)het kan zijn dat uw website gedurende enkele minuten niet bereikbaar is(...)
Ik durf te wedden dat jij geenens merkt dat het forum even weg is Gerard
Schijt aan originaliteit.
en gerard, het 2cv-forum is er nog, en er zullen er vast meer zijn waar jij berichten post !! dus die minuutjes kom je vast wel door !
Naja wat moet dat moet…
Ik zoek wel even iets anders wat ik de tussentijd kan gaan doen..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- ID/DS D-Super
het forum is een week geleden ook een paar uur down geweest en niemand heeft het gemerkt…
dus zo fanatiek zijn jullie nou ook weer niet he
Shit hij heeft “ons” door
Maaaaar ik ben de laatste tijd steeds actiever op het forum…dat zal ook wel niet opgevallen zijn
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
- ID/DS D-Super
je hebt het erover en prompt is het forum gisteren plat gegaan…
sorry voor de overlast.
iedereen is nu wel lekker uitgeslapen want volgens mij was ie voor 10 uur gisteravond al plat ..
Geachte heer/mevrouw,
Helaas is er inderdaad afgelopen nacht een storing geweest op de webserver waarop uw website staat ondergebracht, het probleem is inmiddels verholpen en werd veroorzaakt door een aantal hangende processen op de webserver. Dit exacte oorzaak wordt nog onderzocht.
Aangezien deze storing afgelopen nacht heeft plaatsgevonden, waren we niet in staat uw e-mail direct te beantwoorden. In het vervolg willen we u vriendelijk verzoeken bij storingen van uw website direct telefonisch contact met ons op te nemen via het storingsnummer, dit nummer is 24 uur per dag voor u bereikbaar en u vindt het nummer op de helpdesksite. Als u de storing telefonisch meld kunnen we in het vervolg sneller actie ondernemen en uw website snel weer online brengen.
met de groeten van de provider van de webspace
Laat ik dus net van 8uur tot 8.30 er niet ingekomen zijn.Het wordt dus wel
gemerkt.Het Forum is dus belangrijker dan jullie zelf denken,Gefeliciteerd.
- ID/DS D-Super
dan was ie dus al eerder down dan dat ik dacht..
Ik kon gisteravond (tussen 20.45 en 21.15) nog gewoon inloggen….
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Nou, ik wou dus hier ook posten dat het forum down was, maar dat kon niet omdat het forum dus down was
De tijden weet ik niet helaas.
Schijt aan originaliteit.
ff down
Ach ja, ik had er wel de balen van gisteravond toen ik niet in kon loggen, maar dat gebeurt op wel meer sites. Echter, aangezien een deel van mijn DS plezier door de postings op deze site komt, en ik net weer een aanvulling had geplaatst, baalde ik wel ff.
Da’s nu weer over, ga dan morgen maar eens proberen DS te rijden in plaats van erover te posten….
MVG, Peter
DS 23 ie Pallas 1973 Thuis zit ik slechter….
Wat is Citroën sleutelen toch formidabel!
Hallo Peter.
Hopelijk morgen nu eens een succesvolle,probleemloze,plezierige rit en
dan zaterdag ermee naar Utrecht.