Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Toch wel leuk, will ik ook nog wel eens hebben denk ik…..een achterwielaangedreven Xm met zelfherstellende panelen en morphing capabilities.
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
De titel is niet goed, het was een S8 ipv A8…... Anderzijds een goeie reclame voor de XM, no match for a S8
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
Die scheurscenes met de XM’s maken het lollig, maar voor de rest vond ik het niet echt de moeite.
Totaal aantal Berichten: 478
- XM 2.1 TD
- C5 1.8 16v
- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDi Fap
- XM 2.0 TurboCT
Mulder schreef:Vind het persoonlijk altijd wel erg slordig, het feit dat schades verdwijnen en zeker de type 1-type 2 foutjes… Kwestie van een goede voorbereiding en van identieke auto’s aanschaffen voor je film, zo moeilijk is dat toch niet. ...
Aan verdwijnende deuken en automatisch herstellende spiegels irriteer ik me ook wel, maar een tpye 1 en type 2 door elkaar heen gebruiken vind ik dan weer leuk (echt !). Ik zie het als een soort easter egg, niemand (behalve de kenner) weet dat er 2 type’s XM zijn gemaakt en de verschillen zijn ook klein.
Ik begrijp dat mensen daar over vallen (je moest eens weten waar ik allemaal over val ...), maar in dit geval vind ik het een leuk weetje.
-edit- Ik vind het ook geen bijster interessante film verder, vooral die achtervolging doet de film goed
Nu C5 tijger…
Willem schreef:De titel is niet goed, het was een S8 ipv A8…... Anderzijds een goeie reclame voor de XM, no match for a S8
De Xm rijdt de A8 anders zoek in Ronin, alleen met een truc weten ze hem de pas af te snijden in de haven van Nice oid.
Ik vind het een erg vermakelijke film, prima acteurs, mooie settings (Parijs, Nice, theater in Frejus?) waanzinnige achtervolgingen.
De type1-2 overgang was meen ik omdat ze de voorkant vervangen hadden na een crash. Het is één Xm.
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
check voor uzelfe: http://www.imcdb.org/vehicle_2057-Citroen-XM-1990.html
Totaal aantal Berichten: 7814
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Dat theater is volgens mij de Arena in Nimes. Ben ikzelf geweest, erg mooie stad.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
ik denk dat ze de hele xm hebben vervangen en niet alleen de neus…
Kan me niet voorstellen dat het Hydraulische systeem die mega jumo heeft overleeft. Lijkt me dat de leidingen spontaan gesprongen zijn
De spiegels zijn ook type 1 dingen… Dus niet alleen het neusje is vervangen..
Xsara Coupe