ik heb de mogelijkheid om aan model auto-tjes te komen voor een leuke prijs.als er interesse voor is kan ik mijn kofferbak wel volgooien voor op de lente meet.de meeste modelletjes en types heb ik wel denk ik,dus als je wat speciaals zoekt kan ik wel even kijken en het meenemen.ook boeken zijn geen probleem.
beter langharig als kortzichtig
Re: citroën modellen op de lente meet
Bing17 schreef:ik heb de mogelijkheid om aan model auto-tjes te komen voor een leuke prijs.als er interesse voor is kan ik mijn kofferbak wel volgooien voor op de lente meet.de meeste modelletjes en types heb ik wel denk ik,dus als je wat speciaals zoekt kan ik wel even kijken en het meenemen.ook boeken zijn geen probleem.
Heb je iets van een xantia of xm model of boekwerk?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Ik zoek nog een Xsara VTS type 2 in de kleur groen, schaal 1 : 43.
Ik zal ook nog wat modelletjes meenemen….
ik heb een frans boek over de xm.ik weet niet hoe goed je frans is.ik heb er nog eentje.en voor de modelletjes moet ik zoeken,die liggen namelijk niet bij mij thuis.
Leuk.
Ik weet niet of ik er een zou kopen, maar vind het wel leuk om ze te bekijken. Meenemen dus!
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
jaaa we doen er meteen een kofferbak markt bij !!
vind ik altijd gezellig. ik verkoop de sleutelhangers.. is wel een beetje weinig in mijn inmense kofferbak
ik zal es kijken of ik nog meer citroen meuk heb liggen
ik wil wel iets van een mooie zwarte DS (3de neus) hebben, als die er is, 1 : 43 ofzo, niet te duur…:D
en mijn koffer ligt al vol, dus geen verkoop uit de mijne…:D
was er iemand op zoek naar een 1/24 eend, kleur groen, merk Polistil??
op marktplaats staat-ie voor 40 euri
doe mij maar minder:
ik zal eens kijken of ik nog modellen kwijt wil, neem ik wel mee
ik kan ook nog steeds persfoto’s van de Xsara WRC (2001-afgelopen weekend) op CD fikken en die tegen een kleine prijs verkopen.
iemand belangstelling??
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
een mooie cx voor niet al te veel in hou me dan aanbevolen
ps cx folders zijn ook welkom
Behoort een AK400 in schaal 1/18 tot de mogelijkheden ?
Schijt aan originaliteit.
robb schreef:was er iemand op zoek naar een 1/24 eend, kleur groen, merk Polistil??
op marktplaats staat-ie voor 40 euri
doe mij maar minder:
ik zal eens kijken of ik nog modellen kwijt wil, neem ik wel mee
ik kan ook nog steeds persfoto’s van de Xsara WRC (2001-afgelopen weekend) op CD fikken en die tegen een kleine prijs verkopen.
iemand belangstelling??
Een kleine vergoeding is altijd het overwegen waard…
Dat is toch waar nog de ‘oude’ t4 ook op staat he?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Ik wil altijd van alles .
Ik laat me denk ik maar verrassen door het aanbod op de 26e
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Ik wil wel een optie op dat XM boek, mits je dat weg doet natuurlijk (voor een schappelijke prijs wel te verstaan )
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ik schrijf alles op en dat ga ik zoeken.en ik neem mee wat ik kan vinden.de modellen die ik mee kan nemen zijn namelijk niet van mij.een kennis van mij handeld een beetje in boeken en modelletjes.
hoe duur zijn de modellen eigenlijk…..???
verschild per modelletje.begint al vanaf 3 euro zon beetje, en tot wat je ervoor over hebt.ik knikker wel gewoon wat verschillende modelletjes in de kofferbak en wat boeken en folders.op=op.
de verzoeken neem ik ook wel mee.