René onzinmanager
Haha! de sfeer is hier altijd prima!!
Wat voor managers krijgen we nog meer ? Ach, als het de sfeer ten goede komt mag niemand klagen, toch ?
Overigens, hoe bewaak jij de sfeer precies ? Wat is je werkwijze ?
Ohja, welkom natuurlijk !
Schijt aan originaliteit.
Gelijk berichten wegknallen natuurlijk…maar uhm….hoe ziet dat er nou eigenlijk uit? een Citroën Sfeer.? en hebben/hadden ze die ook in Diesel?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
Bas schreef:Succes in je nieuwe functie. Word dit nu ook zo’n soort van bureaucratisch forum waar straks alleen maar managers rondzwerven????
Bas (Product Manager)
ja en zometeen gaan we met z’n allen op de veluwe een paar seminars doen
Bas schreef:Succes in je nieuwe functie. Word dit nu ook zo’n soort van bureaucratisch forum waar straks alleen maar managers rondzwerven????
Bas (Product Manager)
Ja, dit wordt een bureaucratisch forum .. strax worden er ook geen leden - meetings meer gehouden, maar managers meetings
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!
Simpele Ziel schreef:Gelijk berichten wegknallen natuurlijk…maar uhm….hoe ziet dat er nou eigenlijk uit? een Citroën Sfeer.? en hebben/hadden ze die ook in Diesel?
Nee, gewoon doen of ik er niet ben!! Dus nix wegknallen! Je weet niet hoe een Citroen sfeer is? Nou dat is een gemoedelijke sfeer, waar wel de waarheid mag worden gezegt. Enne, af en toe zal het wel op de ouderwetse diesel manier zijn, ik zit tenslotte niet steeds met mn neus in het forum te neuzen. Dus dan zal het iets langer duren voordat ik reageer…
Lelijke Eend schreef:Wat voor managers krijgen we nog meer ? Ach, als het de sfeer ten goede komt mag niemand klagen, toch ?
Overigens, hoe bewaak jij de sfeer precies ? Wat is je werkwijze ?
Ohja, welkom natuurlijk !
Ik speur als een detective door dit forum! dus.. pas maar op!!!
Totaal aantal Berichten: 2948
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
IK ZEG MAAR ZO…. OM IN DE SFEER TE BLIJVEN,
Koekje derbij :
Eeeuhh ewwie .... wel verplicht voor nieuwe managers is het smoelenboek .
Ron.
renz schreef:René van Maren schreef:Ze kan beter met bier rondgaan
BIER???
Ja zo’n baantje wil ik ook wel! Lekker Niks doen
succes hoor EWWIE
je wilt niet weten hoe druk ik het hier heb
ewwie schreef:
Ben je ook meteen sfeerma(a)k(st)er dan?
En hoeveel sessies van het forum heb je tegelijkertijd open? Want in de tijd dat ze/we jou hier aan de klets houden, gebeuren er op andere topics natuurlijk allerlei niet-toegestane sfeerverziekende dingen
En offtopic: een BX is heel gemoedelijk in de omgang hoor, dus dat wordt best een leuk vriendje
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
vandaar die dagtaak…
denk dat wij daarom ook op al die ads moeten klikken, kan erik ewwie betalen….. Zo’n functie voer je nit voor niks uit…:D
Tom Duckpower schreef:vandaar die dagtaak…
denk dat wij daarom ook op al die ads moeten klikken, kan erik ewwie betalen….. Zo’n functie voer je nit voor niks uit…:D
daar hebben erik en ik ‘geheime’ afspraken over
Bassman schreef:ewwie schreef:
Ben je ook meteen sfeerma(a)k(st)er dan?
En hoeveel sessies van het forum heb je tegelijkertijd open? Want in de tijd dat ze/we jou hier aan de klets houden, gebeuren er op andere topics natuurlijk allerlei niet-toegestane sfeerverziekende dingenEn offtopic: een BX is heel gemoedelijk in de omgang hoor, dus dat wordt best een leuk vriendje
Ik ben een VROUW en kan dus meerdere dingen TEGELIJK hahaha..
Ja maar ze kunnen niet maar 1 ding tegelijk…..bijv. auto rijden…..of trap ik nuu een open deur in ops:
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Simpele Ziel schreef:Ja maar ze kunnen niet maar 1 ding tegelijk…..bijv. auto rijden…..of trap ik nuu een open deur in ops:
IK kan heel goed auto-rijden…! Pas op jij hè