Hallo!
vanochtend mijn Dsuper5 gewassen, vloeistoffen controle (en LHM bijgevuld). dit alles in de hoogste stand. nu wil ze alleen achter nog naar beneden en voor blijft ze hardnekkig in de hoogste stand staan, wat ik ook “speel” met de hoogteregelaar. Hoe kan dit??
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Speel je met de hoogteregelaar onder het linker voorspatbord of met de handle van de hoogteregeling in het interieur (denk het laatste)?
Waarschijnlijk zit je hoogteregelaar onder je linker voorspatbord (achter het linker voorwiel, onder het stalen afdekplaatje) vast of is er een verbinding los. Remedie: hoogteregelaar controleren.
Citroen!
mmmmmm, als DS leek (bezit deze dame pas 3 weken) zie ik de hoogteregelaar niet zitten achter linker voorwiel….. Ze was wel ingezakt, maar na starten stijgt ze op tot maximale hoogte voor. Valt dus niet mee te rijden nu?!
Is er iemand in midden Nederland (De Bilt) die met me mee wil kijken binnenkort?? thanks!
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Om de hoogteregelaar te zien zul je het spatbord eraf moeten halen, anders kan de afdekplaat (die daar weer onder zit) er niet af…
Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Heb je al geprobeerd even weer de lage stand te selecteren, dan weer de hoge? Misschien zit het stangensysteem een beetje vast, of zit er ergens een vuiltje o.i.d.