Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Maar ik ben bang dat je ze doormekaar haalt.
In het RDS-deel kan lopende of afwisselende text worden getoond. (reclame, artiest, weer, flitsers, etc.) (aan en uit te zetten. Zie handleiding blz. 137)
In de radiotext wordt alleen de naam van de radiozender getoond.
Deze zou je dmv List op je toestel moeten kunnen tonen. Hier schijnen echter nogal wat problemen mee te zijn. (dus ipv. bijv. ‘Radio538’ zie je dan alleen ‘102 FM’) Dit kan je instellen. (List-knop ingedrukt houden) Het blijkt echter vaak niet goed te werken…..

- C5 X Shine Hybrid 225
Volgens de handleiding (blz. 138 onderaan) kan deze geactiveerd worden via hetzelfde menu waar je ook de RDS activeert. (zie blz. 137)
Als dat niet werkt, dan weet ik het ook niet meer….
PS. Zet die link hierboven even als url-link:

- C5 X Shine Hybrid 225
Die optie zit er bij mij dus ook niet op. Ik heb het dus door de dealer laten doen. (zij kunnen dit wel activeren) 2 minuten werk.
Om maar weer even ontopic te komen….
Ik heb ook keuze bestuurder aan staan en vindt het wel handig dat alleen de bestuurders duer open gaat bij 1 keer klikken of openen van de deur van binnenuit.
Echter wat ik wel lastig vind is dat ik geen mogelijkheid heb gevonden om alsnog de andere deuren even te openen als dat nodig is.
Als ik tijdens een rit even stop om bvb passagiers in te laten stappen of de achterklep te openen om wat te pakken, lukt dat me alleen door de motor uit te zetten, de sleutel uit het contact te halen en de ‘open’ knop nogmaals in te drukken. Erg lastig…
Ik had gehoopt dat dat met de vergrendel knop bij de parfumeur zou kunnen omdat dat bij andere merken ook zo werkt (landrover bvb) maar helaas lijkt dat ook niet te lukken.
Weet iemand hier iets op?
Rijdend sinds 11 juni 2007 een C4 Grand Picasso Exclusive. Maar al op 15 januari 2007 besteld.

- C5 X Shine Hybrid 225
Dat is inderdaad een vervelend punt. Ik heb er ook nog niets op gevonden. Ik houd me dan ook aanbevolen voor oplossingen. Ik wil wel de instelling behouden dat bij 1 maal drukken alleen mijn portier open gaat….
Het is verder lijkt me gewoon een ‘probleempje’ dat door een software upgrade op te lossen zou zijn.
Is er een mainer om Citroen kenbaar te maken wat de wensen van haar gebruikers zijn? Zou wel mooi zijn als we wat ‘inspraak’ kunnen krijgen of suggesties kunnen doen…
Rijdend sinds 11 juni 2007 een C4 Grand Picasso Exclusive. Maar al op 15 januari 2007 besteld.

Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
fftopic Is de layout van pagina 2 bij jullie ook veel breder dan pagina 1?
Edit: deze is weer goed
Sparks schreef:
Nee hoor, nog steeds niet goed! :
:
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto

Totaal aantal Berichten: 694
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
Sparks schreef:
Komt door die URL van cyrix
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)
mistral schreef:Om maar weer even ontopic te komen….
Ik heb ook keuze bestuurder aan staan en vindt het wel handig dat alleen de bestuurders duer open gaat bij 1 keer klikken of openen van de deur van binnenuit.
Echter wat ik wel lastig vind is dat ik geen mogelijkheid heb gevonden om alsnog de andere deuren even te openen als dat nodig is.
Als ik tijdens een rit even stop om bvb passagiers in te laten stappen of de achterklep te openen om wat te pakken, lukt dat me alleen door de motor uit te zetten, de sleutel uit het contact te halen en de ‘open’ knop nogmaals in te drukken. Erg lastig…
Ik had gehoopt dat dat met de vergrendel knop bij de parfumeur zou kunnen omdat dat bij andere merken ook zo werkt (landrover bvb) maar helaas lijkt dat ook niet te lukken.
Weet iemand hier iets op?
Het gaat wel met de vergrendelknop op het dashboard, alleen moet je dan je bestuurdersprotier gesloten hebben. Bij geopende bestuurdersportier werkt het niet. (Ik moet ook nog wel eens teruglopen, instappen, deur sluiten, ontgrendelen etc.)
Ook hier blijkt maar weer: Eerst nadenken wat je wilt doen VOORDAT je uitstapt!
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.