Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Hoi,
Begin maar alvast te lachen, maar ik kan met geen mogelijkheid de bandenvulset en eventueel gereedschap vinden in de auto.
Op de plek volgens het boekje is een soort van klep maar dan zonder handvat en met geen mogelijkheid open te krijgen. Nu kan ik wel wachten tot morgen en het bij de garage vragen, maar ik zou het nu al zo dolgraag willen weten. We hebben de hele auto afgezocht maar niks, nada, noppes. ops:
Bij mij (LB) achter de stoel in een vakje in de vloer.
Maar ik heb begrepen dat bij bepaalde accesoires dit vakje ook voor andere doeleinden gebruikt wordt.
Succes met zoeken…................
GC4P ligne business, 1.6 HdI EB6V 2007, huidige km stand 160.000 km
Vanaf sept 09 een Skoda Superb.
Ervaring met Citroën was redelijk maar zeker nooit geen EB6V meer…....

Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Waar is tilanus als je hem nodig hebt ??
Achter de bestuurdersstoel in het opbergvak in de vloer, te openen met een 1 of 2 euromunt.
(de vulset en NIET Tilanus!)
Het gereedschap en de krik ligt achter de rechtervoorstoel.
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.
Gerrit T schreef:Achter de bestuurdersstoel in het opbergvak in de vloer, te openen met een 1 of 2 euromunt.
(de vulset en NIET Tilanus!)Het gereedschap en de krik ligt achter de bestuurdersstoel.
Gerrit
Bij de 5-zits Exclusive zit in dit vak de pomp voor de pneumatische achteras. Vulset zit in de kofferbak, in een bak onder de mat (links naast het midden)

Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Bossie schreef:Gerrit T schreef:Achter de bestuurdersstoel in het opbergvak in de vloer, te openen met een 1 of 2 euromunt.
(de vulset en NIET Tilanus!)Het gereedschap en de krik ligt achter de bestuurdersstoel.
Gerrit
Bij de 5-zits Exclusive zit in dit vak de pomp voor de pneumatische achteras. Vulset zit in de kofferbak, in een bak onder de mat (links naast het midden)
Aha, en juist die mat hebben we niet helemaal opgetild. Ik zal morgenvroeg als eerste een blik (figuurlijk gesproken natuurlijk) hieronder werpen.
Allen bedankt voor het meezoeken

Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Sparks schreef:Waar is tilanus als je hem nodig hebt
??
Ik zal nog’es een zondagmiddag naar buiten gaan, zeg. Wordt het me aan alle kanten verweten dat ik niet meteen reageer!!
C4 Grand Picasso 2.0i 16V EB6V Exclusive
Blue Oriental juli 2007
http://www.mijnalbum.nl/Album-8DOCB6AL-Foto
Ik had de set al een keer gevonden en ook gebruikt
Weinig succes, uiteindelijk de sleepdienst in moeten schakelen
Grand C4 2.0 HDiF LB EB6V Icare 06-07-2007.
Grand C4 2.0 HDi Icare EGS oktober 2010.
Grand C4 1.6 HDi ETG besteld januari 2015.
tilanus schreef:Sparks schreef:Waar is tilanus als je hem nodig hebt
??
Ik zal nog’es een zondagmiddag naar buiten gaan, zeg. Wordt het me aan alle kanten verweten dat ik niet meteen reageer!!
![]()
PDA met internet meenemen tijdens het wandelen
Bij de Grand Picasso Exclusive ligt de reparatieset onder de opklapbare stoel in de koffer.
timelezz schreef:Bij de Grand Picasso Exclusive ligt de reparatieset onder de opklapbare stoel in de koffer.
Ik heb vlgs mij geen ruimte onder de opklapbare stoel, tenminste niet als deze is ingeklapt. Hoe zit dat dan bij de excusive?? Heeft die een diepere ruimte???
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.

Totaal aantal Berichten: 243
- C3 1.4 HDI 16v exclusive
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
- DS 3 1.6 THP Sport&Chic
- Xantia V6 Exclusive
bij de exclusive is er een soort van luikje gemaakt in het tapijt onder de 6de stoel (linksachter) waaronder het pakketjemet de wielmoersleutel, een krik, de compressor en de opvulset enzo zitten. Dit zit in zo’n ronde schuimverpakking of hoe je het ook mag noemen
mvg
skremar schreef:bij de exclusive is er een soort van luikje gemaakt in het tapijt onder de 6de stoel (linksachter) waaronder het pakketjemet de wielmoersleutel, een krik, de compressor en de opvulset enzo zitten. Dit zit in zo’n ronde schuimverpakking of hoe je het ook mag noemen
mvg
OK! Bedankt voor je snelle reactie!!
Gerrit
skremar schreef:bij de exclusive is er een soort van luikje gemaakt in het tapijt onder de 6de stoel (linksachter) waaronder het pakketje met de wielmoersleutel, een krik, de compressor en de opvulset enzo zitten. Dit zit in zo’n ronde schuimverpakking of hoe je het ook mag noemen.
ops: Zelfs de dealers weten dit plekje niet 1, 2, 3 te vinden!
Grand C4 Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat sinds 20-9-2007 (Privérijder)
Mazda CX-5 2.0 TS-plus automaat AWD sinds 7-11-2012 (nog steeds Privérijder)