weer wat geleerd
@bmw330i: grappig dat je als eerste post gelijk zo’n verhaal neerzet.
Persoonlijk zou ik als BMW rijder in zo’n geval denken: gun die jongen in de BX zijn pret. Tegen de tijd dat die beamer toe is aan zijn eerste grote beurt ligt die BX toch al op de schoothoop.
Maar toch voel je blijkbaar de noodzaak om je helemaal aan te melden en je te verdedigen.
mpostma schreef:@bmw330i: grappig dat je als eerste post gelijk zo’n verhaal neerzet.
Persoonlijk zou ik als BMW rijder in zo’n geval denken: gun die jongen in de BX zijn pret. Tegen de tijd dat die beamer toe is aan zijn eerste grote beurt ligt die BX toch al op de schoothoop.
Maar toch voel je blijkbaar de noodzaak om je helemaal aan te melden en je te verdedigen.
Dat kan ik beamen, eigenlijk wel lachwekkend dat iemand met een bmw die aanmerkelijk duurder is met zulk praat komt…
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Wat grappig kansloos inderdaad weer, laat het toch lekker. Misschien ook niet zo handig om in het verhaal het kenteken te vermelden, dan krijg je dit soort gemekker.
Eveneens ben ik tevens ook.
knäckor schreef:Wat grappig kansloos inderdaad weer, laat het toch lekker. Misschien ook niet zo handig om in het verhaal het kenteken te vermelden, dan krijg je dit soort gemekker.
Ik heb nog even op mijn kenteken gegoogled, maar ik kom dan niet in het blik-op-de-weg forum of het 3VO forum terecht. Jammer, ik had ze dan graag eens goed op hun nummer gezet!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Hee, is Yuri aan het lobbyen geweest?
@bmw330i
Welkom! Dat lijkt mij zeker dit voor mekaar, zo’n cabrio! Maar wat kwam je hier eigenlijk doen? Een onderhuids verlangen naar een Citroën misschien?
BMW330i schreef:Net als wat knäckor en Yuri zeiden. Ging het kentekenen googlen en tot mijn verassing had ik wel (helaas) resultaat, vandaar mijn reactie.
Niet meer doen dan! Geeft alleen maar ellende.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
BMW330i schreef:
@patje74, wellicht als Citroen naast de pluriel een ‘echte’ cabrio produceren
Een mooie DS cabrio??? (moet de beurs alleen wel toelaten) en iets minimalistischer een Visa deconvertible.
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Haha, wat een reactie BMW 330I,
En nee ik had niet verwacht dat je autoleek was, anders rijd je niet in zo’n mooie wagen!
Mijn biksie is niet zo afgeracht als beweerd, is bijna nog geheel origineel, en dat verwacht ik niet van jouw (lease) BMW op termijn, gezien de huidige bmw statussen de 3 en 5 serie van 10 jaar en ouder. Als dagelijkse auto zou ik ook liever in jouw auto rijden, maar dat doe je niet veel anders zou je wel een diesel rijden. Wel een automaat in verband met de files. Schakelt ie voor dat geld niet automatisch naar een sportstand? Oh, je gaat niet voor de snelheid en soepelheid, waarom heb je dan geen 320I Automaat? Houd je minimaaal €14000 in je pocket voor benzine en onderhoud.
Zit ook relaxed, heb standaard in mijn model een uitrusting waar je bij BMW en menig ander merk overal nog voor bij moest betalen. Om een idee te geven, ik heb de auto 4 jaar geleden gekocht voor een prijs van wat jouw sfeerverlichting als optie kost, jou mischien wel bekend. Ik rijd ongeveer 1000 km per jaar met deze auto, voor de leuk/hobby/circuit.
Wat voor vrouwen (in de regel)niet opgaat, verandert er in autoland in 20 jaar tijd heel veel in de positieve zin. Dat ie veiliger is, spreekt voor zich. Jouw veiligheidsvoorzieningen wegen waarschijnlijk net zo veel als een halve bx. ABS had ie ook al, in ‘88 ja, maar met bijvoorbeeld 160 km/u of hoger een ongeluk krijgen is net zo naar in een bx vergeleken met de jouwe. Een paar ballonen en 5 sterren veiligheidstest maakt dan weinig uit. Alles onder die snelheid houdt in goed afstand houden, en dat deden wij ook, en dan ben je al een hoop voor.
Met het geld zit het wel goed hoor, heb geen BMW maar ben wel supergelukkig. Onder andere bestaat het wagenpark bestaat uit in totaal 3 auto’s, 2 daarvan minder dan 1 jaar oud.
Lease weliswaar, maar betaal voor die twee genoeg bijtelling, en een hobby erbij mag ook wat kosten. Hoewel, als ik alles optel, zal eens vragen bij de dealer….
Zoals bekend bij Citroforum, bedoel met bovenstaande niets, het was voor mij nogmaals meer een meting hoe het met de biks technisch gesteld is. Blijkbaar goed, want behalve een sportief gevoel wekt ie nog genoeg emotionele reacties los…....
We kunnen wel eens een biertje drinken, om het eea te evalueren?
En echt, het is een mooie auto!
rectificatie:
- op de site staat een tijd van 6,4 voor de BMW
- ik was nog geen 3 km van mijn huis, koude olie zat net pas op mijn nokkenas, er zat nog wel iets meer in….
Australische rode wijn is ook goed hoor, lekker,
verder kan ik weinig over je vinden BMW330I…..
Fictief aangemeld?