citroenc2 schreef:wat vind men van mijn idee
mooieste citroen van de meeting
On-uitvoerbaar… dat is appels met peren vergelijken lijkt me..
Is een ID19 1961 minder mooi dan een C4 coupé 2005?
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ja als je het zo vergelijkt wordt het wel moielijk
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
erik wijngaarden schreef:ik ben inmiddels wel lid van http://www.vivario.nl/
bij lange na niet zo’n gezellig en actief forum als dit, maar ja als ik hier over trafics begin zijn de rapen gaar he
Nee hoor, valt wel mee. We negeren je gewoon!
Blueduck schreef:Als ik vrij krijg, kom ik ook, maar de mooiste citroën verkiezing win ik dan nevernooit.
Wie wel dan? onze Xantia is momenteel in zo’n staat dat ik haar eigenlijk alleen nog maar wil als ik geld toe krijg…
Nouwjah, ze mankeert niets hoor, integendeel zelfs, maar ze mag weleens gewassen worden….bovendien moet ik nog iemand vermoorden….1 of ander stuk onverlaat heeft een flinke lijn blanke lak over de motorkap gespoten… ipv dat hij even de kofferbak netjes met een nieuwe laag beschermt..
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
erik, ik schop rocco halverwege wel uit de eend….
Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Re: Sfeer Manager
erik wijngaarden schreef:Om toch telkens weer verzekerd te zijn dat de goede sfeer hier bewaakt word, is er een sfeer manager aangestelt.
Toch een beetje mosterd na de maaltijd: Als er in 1 draadje de sfeer behoorlijk verziekt was, dan was het wel het “Ik-heb-een-Trafic-gekocht” draadje.
Ewwie, succes met het zalig nietsdoen als sfeermanager.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
dat was ook precies de reden dat ik een sfeer manager heb aangesteld
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
wedstrijdje motor wissel bij een xantia doen ?
Simpele Ziel schreef:citroenc2 schreef:wat vind men van mijn idee
Erg fout: er is per definitie NIETS mooier dan een ID uit 1961 (en zeker geen C4 coupé, zie avatar)
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Bassman schreef:Simpele Ziel schreef:citroenc2 schreef:wat vind men van mijn idee
Erg fout: er is per definitie NIETS mooier dan een ID uit 1961 (en zeker geen C4 coupé, zie avatar)
Ik zie nou pas dat ik het verkeerd geschreven heb…ik wilde de ID voortrekken… ops:
Ik had best wel een stukje willen hardlopen tegen de andere 60 bierbuiken op de meeting, ,allen tsja, nu wil renz ook al meedoen…
BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ewwie schreef:Lelijke Eend schreef:Wat voor managers krijgen we nog meer ? Ach, als het de sfeer ten goede komt mag niemand klagen, toch ?
Overigens, hoe bewaak jij de sfeer precies ? Wat is je werkwijze ?
Ohja, welkom natuurlijk !
Ik speur als een detective door dit forum! dus.. pas maar op!!!
Ik heb iets gevonden wat niet zo netjes is. Is het de bedoeling dat ik jou daar over PM ?
En ideetjes voor de meeting: wedstrijd koppeling wisselen bij een Eend.
Schijt aan originaliteit.
Lelijke Eend schreef:ewwie schreef:Lelijke Eend schreef:Wat voor managers krijgen we nog meer ? Ach, als het de sfeer ten goede komt mag niemand klagen, toch ?
Overigens, hoe bewaak jij de sfeer precies ? Wat is je werkwijze ?
Ohja, welkom natuurlijk !
Ik speur als een detective door dit forum! dus.. pas maar op!!!
Ik heb iets gevonden wat niet zo netjes is. Is het de bedoeling dat ik jou daar over PM ?
En ideetjes voor de meeting: wedstrijd koppeling wisselen bij een Eend.
Stuur me maar ff een PB-tje, ik ben de laatste paar dagen niet zoveel meer online geweest, dus heb ik 1 en ander gemist. Maar mocht je iets opmerken.. I’ll be there
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!
Er was een minder gezellig topic, maar de sfeer is daar inmiddels ten positieve omgeslagen.
Schijt aan originaliteit.