http://www.collectioncar.com/index-flanders.asp?l=NL&f=fcc
iemand al op vorige beurzen geweest?
ervaringen?
Rik.
Jazeker, ik ga elk jaar, maar dan wel voor de miniaturen.
Er is maar weinig citroën te vinden. Op de stand van de BOCC (Belgische oude citroën club), enkele onderdelenstanden en een ‘verdwaalde DS of CX na is er eigenlijk niks te citroënen
Ik neemin elk geval een kijkje de zaterdagnamiddag.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Ik ga ook elk jaar, eveneens voor de miniaturen, en de documentatie. De beurs palmt nu drie hallen van Flanders Expo in (vroeger twee).
Elk jaar een tentoonstelling rond een bepaald thema, voor de rest veel handelaars, oldtimers hoofdzakelijk Amerikaans, Brits en Duits. Weinig Citroën. Kortom, een beetje zoals de meeste klassiekerbeurzen hier in België.
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Idd. Een jaar of 3 terug was er zo ook een beurs in Brugge, en daar was toen het thema ‘de DS’ . Het was maar 1 hal, maar er stonden wel een 10tal (als er niet meer waren) prachtige DS’sen.
Als je voor de auto’s gaat kijk je beter eerst ns wat het thema is, want citro’s kom je niet zo vlug tegen. Iedereen wil een klassieke citro, dus niemand doet hem weg .
AX 1.0 Tonic ‘95
Ben gisteren naar de ‘collection cars’ gaan kijken. 2 trax’en op de stand van de BOCC, een Dakar-eend, en verder nog een 2CV6, Dspecial en ID te koop aangeboden.
Het was er erg kalm, maar ja: 11 euro ingang + 5 euro parking begint wel al aardig op te lopen.
Heb wel 5 nieuwe miniaturen meegebracht.
AX 1.0 Tonic ‘95
stefaan5089 schreef:2 trax’en op de stand van de BOCC
En een C4F
stefaan5089 schreef:11 euro ingang + 5 euro parking begint wel al aardig op te lopen
Via de site van de organisatie kon je een kortingbon van 1 euro krijgen
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
tip
september in RIjssel (LILLE)
Daar kun je vrij goedkoop modellen kopen van diverse merken,
ik heb bv 3 stuks gehaald, goede kwaliteit en aferking voor 15 euri.
JE kunt nog handelen ook.
Verder zijn de dvd’s eb cd’s er ontzettend goedkoop.(a merken)