1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 

Een BX is spuuglelijk (en een DS ook)
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1547

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 17 maart 2005 12:50 AM

Rare jongens die Engelsen
roep onderstaande site op en huiver (en soms ook niet, trouwens)
http//www.uglycars.co.uk/uglylist.asp

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 17 maart 2005 01:17 AM
  [ # 1 ]

Zijn inderdaad rare lui, overal kritiek op terwijl ze zelf geen behoorlijk serie-productie auto kunnen maken.
Ach ja ze gaan daar al de fout in door te rijden aan de verkeerde kant van de weg Wink

Profiel  

Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7097

Gepost: 17 maart 2005 01:50 AM
  [ # 2 ]
stupid brit guys schreef:

Powell Motors :  “The Homer”

In the classic episode of The Simpsons where Homer meets his long lost brother, he gets to design his dream car. Well it turned out to be so good we had to include it here. Unfortunately for homer it cost $82,000 to build and ruined his brother’s business - but at least it played “La Cucaracha” when he sounded the horn. There is no truth in the rumour that Citroen tried to license the design.

Laughing  Laughing  Laughing

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 17 maart 2005 10:39 AM
  [ # 3 ]

staan een paar mooie auto’s tussen moet ik zeggen :fijnsturen

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

Kakelbont
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 208

Gepost: 17 maart 2005 12:37 PM
  [ # 4 ]

Rare gasten die niks te doen hebbben. Hoewel, moet wel zeggen dat ze humor hebben:

rare engelsman schreef:

They say that an infinite number of monkeys with an infinite number of typewriters would eventually come up with the entire works of Shakespeare. Citroen decided to try this technique with six monkeys and a bag of meccano. The BX took them 12 minutes to make (including a 2 minute banana break).

Profiel  

jeroenvt
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 168

Gepost: 17 maart 2005 12:43 PM
  [ # 5 ]
Pieter schreef:
ZX1.4i schreef:

Zijn inderdaad rare lui, overal kritiek op terwijl ze zelf geen behoorlijk serie-productie auto kunnen maken.
Ach ja ze gaan daar al de fout in door te rijden aan de verkeerde kant van de weg Wink

Om met de Australiërs te spreken: You drive at the Right Side, we drive at the Correct Side…........

Ooit was het handig om te paard gezeten aan de linkerkant te rijden. Je had dan je zwaard in je rechterhand om op je tegenstander in te hakken. Maar voor autoverkeer is dit wellicht wat achterhaald. Confused

Jeroen van Tol
http://www.beesnstuff.nl

Profiel  

Auzz
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 135

Gepost: 17 maart 2005 12:53 PM
  [ # 6 ]
jeroenvt schreef:

Ooit was het handig om te paard gezeten aan de linkerkant te rijden. Je had dan je zwaard in je rechterhand om op je tegenstander in te hakken. Maar voor autoverkeer is dit wellicht wat achterhaald. Confused

Alhoewel… af en toe Very Happy

Profiel  

Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1400

Gepost: 17 maart 2005 01:02 PM
  [ # 7 ]

Ach, ik blijf het toch echt als een compliment zien. Er wordt tenminste over een BX gepraat. Typisch verschijnsel voor Citroëns. Het zet mensen in beweging en mensen hebben er een mening over. Of je vindt hem mooi of je vindt hem lelijk. Vaak is er geen tussenweg.
Enne…. ik mis wel heel veel Opels (Vauxhalls) in dat rijtje, want een beetje objectief kijken en je weet meteen dat bijna iedere Opel in dat rijtje zeker thuis hoort, want wat zijn dat lelijke auto’s!

Profiel  

besselse
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 46

Gepost: 17 maart 2005 01:19 PM
  [ # 8 ]
Eric Vertogen schreef:

Enne…. ik mis wel heel veel Opels (Vauxhalls) in dat rijtje, want een beetje objectief kijken en je weet meteen dat bijna iedere Opel in dat rijtje zeker thuis hoort, want wat zijn dat lelijke auto’s!

OOOwww. Opel. Wat een rot woord om uit te spreken zeg. en nog erger om in te rijden. Mensen die een opel rijden hebben volgens mij niet echt veel verstand van auto’s.

BX GTi 8v ‘87

Profiel  

Robin
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- Xantia 1.9 TD Break
Gepost: 17 maart 2005 01:32 PM
  [ # 9 ]
besselse schreef:
Eric Vertogen schreef:

OOOwww. Opel. Wat een rot woord om uit te spreken zeg.

Voor ons mensen uit ‘t ooooosten duurt ‘t nog 2x zo lang om uit te spreken ook…  Crying or Very sad

Maar inderdaad.. chauvinisme is de Britten niet onbekend. Om Top Gear te citeren: “It’s a great car! But it’s German.”

BX19TD van 319000 - 406400 kms—> Verkocht aan Emiel (bx19trs)

"De pasvorm is zo belabberd dat ‘t best origineel zou kunnen zijn" - Harm

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 17 maart 2005 01:33 PM
  [ # 10 ]

Slopel… :kotsen ... Maar het is wel een erg willekeurige lijst hoor. Een Triumph TR7 en een Talbot Tagora lelijk? Erg vaag… zal wel weer typisch Engelse humor zijn.  Rolling Eyes  Ik kan er wel om lachen!  Laughing  Laughing  Laughing

Overigens kan ik me best voorstellen dat mensen een BX lelijk vinden. Het is geen ontwerp dat makkelijk in de smaak valt. En een DS vond ik vroeger ook maar een raar ding om te zien, ik heb de DS pas later op waarde leren schatten. De CX heb ik wel altijd al een schitterende auto gevonden, vergde toch wat minder gewenning.

Profiel  

rocco
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2516

Gepost: 17 maart 2005 02:31 PM
  [ # 11 ]

Die pagina bewijst dan maar weer dat een Evasion mooier is dan het peugeot zusje Rolling Eyes

Profiel  

besselse
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 46

Gepost: 17 maart 2005 04:29 PM
  [ # 12 ]
winnetou schreef:

Overigens kan ik me best voorstellen dat mensen een BX lelijk vinden.

Ja, stiekum kan ik me dat ook voorstellen. Ik denk niet dat ik zelf zo ontzettend enthausiast over de bx was geworden als ik er zelf niet een gekocht had.

Ik vergelijk de BX soms wel eens met het eten van paprika.
De eerste keer denk je, mmm, heeft wel iets maar wel een beetje vreemd. Later denk je, goh, het is toch eigenlijk best lekker. En dan bereik je een stadium waarin je denkt: Man man man, wat is dat toch eigenlijk overheerlijk en het past overal goed bij!!!!!!!!!

BX GTi 8v ‘87

Profiel  

winnetou
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2255

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 17 maart 2005 05:51 PM
  [ # 13 ]

Yup!  Mr. Green  Ik denk af en toe nog wel eens: wat als ik de staatloterij win? Niet die miljoen, maar een tonnetje of zo, genoeg om een nieuwe auto van te kunnen kopen. Wat zou ik dan kiezen? En op die vraag kan ik maar geen antwoord bedenken, anders dan: laat ik maar lekker mijn BX een goede beurt geven. OF… een CX GTI Turbo 2 met alle opties. Maar da’s geen nieuwe…. Nee, dan zou ik toch eerder er iets bij kopen, niet iets ter vervanging van de Rode Dame.  Wink

Profiel  

> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671

Gepost: 17 maart 2005 06:34 PM
  [ # 14 ]
winnetou schreef:

Yup!  Mr. Green  Ik denk af en toe nog wel eens: wat als ik de staatloterij win? Niet die miljoen, maar een tonnetje of zo, genoeg om een nieuwe auto van te kunnen kopen. Wat zou ik dan kiezen? En op die vraag kan ik maar geen antwoord bedenken, anders dan: laat ik maar lekker mijn BX een goede beurt geven. OF… een CX GTI Turbo 2 met alle opties. Maar da’s geen nieuwe…. Nee, dan zou ik toch eerder er iets bij kopen, niet iets ter vervanging van de Rode Dame.  Wink

Mijn wens is, (als ik zoveel geld zou hebben)......een keer info in te winnen of er in Frankrijk nog ergens een laatste TZD-turbo (break of Berline maakt me niet uit) uit 93 - 95 met een km.st van (pakweg) 30.000 of zo…...of zelf een nieuwe, die ze ergens hebben opgeslagen….zoals ik hier ergens las over een 2CV met 600 km op de teller…..Man man…...wat zou ik dan blij zijn. Smile

Ik weet van ene Rocco van het XCNL forum (die is Citroenmonteur in Friesland, bij een dealer meen ik me te herinneren) dat er zelfs bij hen in de zaak een keer een BX van bouwjaar 1996 stond Exclamation  Exclamation

Zoiets mag dus ook…. Wink

Profiel  

gti_styling84
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1352

Gepost: 17 maart 2005 06:40 PM
  [ # 15 ]

Waat ???? ‘96 ? Dat wil ik zien !!!!

Profiel  

1 van de 3
 1 2 3 Volgende >