Als ik kom was ik ook zeker niet van plan te overnachten.
En voor die aanhanger:
1 Wat is het leeggewicht van de XM?
2 Wat is het maximaal gewicht (leeg+laadvermogen) van de aanhanger?
3 Wat is de maximale aanhangermassa van de XM?
Als 3 kleiner dan 2: het mag niet (want je hebt maar rijbewijs B)
Als 2 kleiner dan of gelijk aan 1 en 1+2 kleiner dan of gelijk aan 3500 kg mag het.
eXaMple schreef:Nou Jaco als ik kom dan blijf ik ook niet pitten dus dan zouden we samen naar Amsterdam kunnen rijden?
Kijk, daar wordt ik vrolijk van!
Het zou leuk zijn als je ook komt, weet je dat zal zeker of moet je nog even zien?
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Nou kijk nu ik weet dat er ook iemand terugrijdt!
Ik moet nog even een brokje interne communicatie naar het vrouwtje toe plegen maar de kans dat ik ga is wel groter nu
eXaMple schreef:
Ik moet nog even een brokje interne communicatie naar het vrouwtje toe plegen maar de kans dat ik ga is wel groter nu
vertaling;
hoe ga ik in vredesnaam thuis vertellen dat ik ff pleite ben zonder dat ze daarna een maand pissig op me is
ach ja het is zo dat het gezinneke alleen echt samen is int weekend qua leuke dingetjes doen enzo… en als ik dan steeds pleite ben is dat ook rete-irritant. En fete de limousines en de citromobiel vallen ook allemaal in die periode….. en daar wil ik ook allemaal naartoe… keuzes maken he
ach ja, daar heb ik geen last van, maar bekijk het van de possitieve kant, jij hebt weer andere voordelen
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Mocht ik komen, dan kom ik alleen, dus moet ik nu gaan kiezen tussen wel of niet drinken. Dat resulteert dan automatisch in wel of niet blijven slapen. ALS ik kom.
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
garagestmarien schreef:Mocht ik komen, dan kom ik alleen, dus moet ik nu gaan kiezen tussen wel of niet drinken. Dat resulteert dan automatisch in wel of niet blijven slapen. ALS ik kom.
pffff, ik neem wel 3 tentjes mee…....
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- BX 1.9 TURD, de Euro
ALS ik kom, kom ik met een break. Je denkt toch niet dat ik in een tent wil slapen? En ALS ik al in een tent moet slapen, dan toch echt een quechua 2”.
garagestmarien schreef:ALS ik kom, kom ik met een break. Je denkt toch niet dat ik in een tent wil slapen? En ALS ik al in een tent moet slapen, dan toch echt een quechua 2”.
is dat ding net zo speciaal en vreemd als de naam ?
soort tunneltentje
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
2 secondentent. Je gooit hem in de lucht, laat hem neerkomen, 4 harinkjes erin…klaar.
en das dus zonder gebruiksaanwijzing ????
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Yep, zeg maar gerust een echte mannentent!!
- BX 1.9 TURD, de Euro