Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Ja zo zou je mij ook kunnen noemen,natuurlijk.
Nu kan ik weer lachen,maar telkens als ik belde naar de dealer en vroeg: heb je het lek al gevonden?,antwoorde hij steeds:Ja,maar er komt nu op een andere plaats water binnen,en zo verschillende keren.
bedankt voor deze toelichting. Bij mijn vorige xm heb ik enorm de boel afgekit, is alleen nooit helemaal dicht geworden, wel flink minder.
Ben ik echt wel een volle dag bezig geweest met zoeken en al.
Het zal daar ook onder dat plastic plaatje zijn geweest boven het achter ruitje.
Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980
Hoe verwijder je dat plastic plaatje eigenlijk precies?
Thx
Sjaak
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Weet ik niet! mss kan mijn dealer hier antwoord op geven,die zit hier ook op het forum(niet dikwijls meer)!Hij heeft het er af gehaald en teruggeplaatst.
De naam is citrods,stuur anders eens een PB.
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Twee maanden geleden heb ik een kletsnatte mat uit de kofferbak getild. Ik had er bijna een motortakel bij nodig, zo zwaar was hij. Maar sindsdien blijft de bak droog. Ook vandaag de hele dag in de regen gestaan en gereden, maar geen drupje.
Toen, 2 maanden geleden, dacht ik de dame een plezier te doen door haar een wasstraat beurtje te geven. Ik denk dat dat de natte bak heeft veroorzaakt. Waar het dan naar binnen is gekomen, weet ik niet. Wel merkte ik dat het schuifdak een eindje naar binnen werd gedrukt door de waterdruk.
Voortaan dan maar met de hand wassen denk ik. Of een keer in de kofferbak gaan zitten in de wasstraat!
Totaal aantal Berichten: 2152
- C3 1.4 VTi Exclusive
Moet je wel de kofferklep open laten staan zodat het lampje brandt