Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
je zou het eens aan tom vuijk kunnen vragen die is ook citroen garagist in amstelveen.. die kent hem vast wel
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Een beetje googlen levert in elk geval niets op aan forum berichten waar dan ook over hun. Wel gevonden dat er ook een Samson Garage ergens in Alabama is, maar of je daar nu wat aan hebt…
Ik kan er niets over vinden. Heb even in de Whois gekeken, en de eigenaar van het domein is Dave Samson, dus hij heet ook gewoon zo .
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Re: dit is hun site
Jf schreef:http://www.autobedrijfsamson.nl/
volgens mij garantie tot aan de drempel en een of andere hobbiest of zo
Dat vermoeden heb ik ook…..men word verzocht EERST te bellen, dus is het geen handelaar die de hele dag in zijn kantoor zit te wachten op klanten.
Maar goed…..dat wil nog niks zeggen over de Chic zelf…...dat zal Erwt zelf moeten bekijken.
Re: dit is hun site
Bram schreef:Dat vermoeden heb ik ook…..men word verzocht EERST te bellen, dus is het geen handelaar die de hele dag in zijn kantoor zit te wachten op klanten.
Maar goed…..dat wil nog niks zeggen over de Chic zelf…...dat zal Erwt zelf moeten bekijken.
Het is een normaal bedrijf. Ik heb gebeld en ik ga vrijdag een kijkje nemen en als het wat lijkt ga ik de auto waarschijnlijk kopen. Ik ga hem wel even goed testen voordat ik die keuze maak. Weet iemand trouwens een kant en klare checklist voor een aankoop van een bx te vinden op internet. Bij de BX club zag ik niets staan.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
het schijnt op zich dus wel een normaal bedrijf te zijn. ik heb net tom vuijk gesproken die toevallig pal achter hem een garage bedrijf heeft. hij kent hem wel, heeft o.a. zijn site gemaakt, maar verder qua auto’s heeft ie nooit wat met hun gedaan. de die ervaringen weet hij niets van.
als je een goede garagist zoekt m.b.t. onderhoud van een bx en je woont in Groningen zou ik naar Peter Lollinga gaan.
http://www.inmneendje.nl
liefhebbers en redelijke prijzen.
in Groningen weet ik nog een goede beun, € 25,- per uur
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
slecht nieuws: we zien er van af. ewwie en ik konden het er niet overeens worden. Nu wachten we de keuring van de ax af en gaan dan over een maandje of 3 rond kijken naar een andere auto.
Helaas hebben wij niet zo’n geweldig budget anders zouden we een xsara coupe kopen. Niet HM geveerd maar wel een mooie auto.
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Jammer dat je ‘m niet koopt!
995 euro is een behoorlijk hoge prijs voor een BX, niet een prijs waar je aan zou zien dat er wat mis mee zou zijn… en zo te zien is ie wel van een liefhebber geweest:
-kofferbakklepjes (ontzettend zeldzaam, alleen die zijn de 995 euro al waard)
-nette Progress-velgen. Normaal zijn velgen van dit type ontzettend verweerd en lelijk, bij deze Chic zien ze er nieuw uit.
-de velgen horen origineel niet onder een Chic, ze horen doppen te hebben. Iemand heeft er dus dat geld in gestoken om die velgen eronder te zetten (en ze netjes te maken/houden)
Harm schreef:Jammer dat je ‘m niet koopt!
995 euro is een behoorlijk hoge prijs voor een BX, niet een prijs waar je aan zou zien dat er wat mis mee zou zijn… en zo te zien is ie wel van een liefhebber geweest:
-kofferbakklepjes (ontzettend zeldzaam, alleen die zijn de 995 euro al waard)
-nette Progress-velgen. Normaal zijn velgen van dit type ontzettend verweerd en lelijk, bij deze Chic zien ze er nieuw uit.
-de velgen horen origineel niet onder een Chic, ze horen doppen te hebben. Iemand heeft er dus dat geld in gestoken om die velgen eronder te zetten (en ze netjes te maken/houden)
Ons niet weer aan het twijfelen brengen hoor
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ja gut, niet om de boel in de war te gaan gooien hoor maar ehhh…
xsara coupe = mooi?
komt bij mijn mentale programmeertaal toch echt FALSE of “0” uit. Ik weet dat smaken verschillen… maar nouja, ik zal er niet over verder zagen…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Jawel!
959 euro is veel geld voor een BX, dus zeker geen belachelijk lage prijs. Verder, als het ding altijd bij de dealert onderhouden is enzo (draagarmlagers al vervangen?), heb je er een fijne auto aan.
Tis in elk geval wat meer auto dan een AX. Veel meer ruimte, meer comfort, en op vakantie met volle belading ga je de veerbollen pas echt waarderen.
Neem het liefst iemand mee (naar de verkoper) die weet hoe een BX moet veren enzo. Het is geen ramp als ie stug is (veerbollen vervangen), maar ‘t is handig om daar al vooraf rekening mee te kunnen houden.
bovendien, die klepjes in de kofferbak kun je verkopen voor 500 euro ofzo…
Harm schreef:bovendien, die klepjes in de kofferbak kun je verkopen voor 500 euro ofzo…
Ik heb ze verkocht zien worden voor 65 pond. Das geen lullig bedrag voor die dingen.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
ewwie schreef:
Als de sfeer thuis nog maar net zo goed is als op het forum
Hans
Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville
Ik heb ze verkocht zien worden voor 65 pond. Das geen lullig bedrag voor die dingen.
Inderdaad, en dat voor 2 stukjes plastic…
In mijn vorige BX zaten ze toevallig, heeft de vorige eigenaar (citroen-monteur) erin gezet… needless to say dat ze zijn meegegaan naar m’n 2e BX
Andere dingen van BX’en waar wel geld voor te vragen is:
16v-stuur
middenarmsteun voor
leren interieur
Bassman schreef:ewwie schreef:
Als de sfeer thuis nog maar net zo goed is als op het forum
De sfeer lijdt er niet onder, ‘t is alleen een beslissing die gemaakt moet worden.
We gaan voor de goede sfeer op dit forum!