stappenmotor
ronaldeponald
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 606

Gepost: 15 maart 2008 06:14 PM

ik heb het vermoeden dat mn stappenmotor niet helemaal goed functioneerd, de xm stotterd bij stationair draaien

ik heb hem er net uit gehaald en zo goed mogelijk schoongemaakt, kan ik de werking testen of de stappenmotor door meten, kvind hem een beetje duur om zomaar te bestellen.

als ik hem door kan meten welke waarde moet ik dan aflezen bij welke stand, en is het niet goed functioneren van de stappenmotor ook als foutcode uit te lezen in het motormanegement ?

bvd. Ronald

Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 17 maart 2008 12:30 AM
  [ # 1 ]

stuur eens een pb naar xsara coupe, misschien heeft hij nog zo’n ding op de plank liggen. kun je ff testen.

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 17 maart 2008 01:57 AM
  [ # 2 ]

Eerst ff schoonmaken met remreiniger na het schoonmaken goed droog blazen, een druppeltje kruipoile of iets dergelijks in het meganiekje laten lopen en terug plaatsen, kijk eerst maar of dat helpt voor dat je een nieuwe of tweedehands er op zet.

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook