bestuurderskant is nat ??????
die is nieuw. kachellekkage is toch altijd bijrijders kant? Is het wel KVS wat natte plekken geeft in de cabine ?
TS, kun je eens voelen of het vettig is ?
skirts liggen nog op zolder. moeten er nog onder. Zal wel een klusje voor de zomer worden. Evenals de electrische ramen die erin moeten komen.
gompy58 schreef:bestuurderskant is nat ??????
die is nieuw. kachellekkage is toch altijd bijrijders kant? Is het wel KVS wat natte plekken geeft in de cabine ?
TS, kun je eens voelen of het vettig is ?
jep, bestuurders… ik twijfel idd wel of het water is of niet, maar het is alleen bij een vol expansievat, als deze bijna leeg is blijft de boel binnen droog, daarom legde ik een verband..
vervang die radiator toch wel, dus maakt niet veel uit denk ik…
maar vervelend is het wel, erg glad op je pedalen…
it never gets any easier!
KVS van de Action is 1,49 per liter. Als je bijvult ALTIJD ontluchten.
Daar is inmiddels al een half forum over volgeschreven….
Jos van der Voort
als het glad is op de pedalen dan denk ik dat het idd kvs is. Dat is wat vettig. Water geeft geen gladheid op de rubberen pedalen.
@enschede.
Ontluchten nadat je wat kvs in het expansievat hebt bijgegoten? Ieder zijn gewoonte, maar is dat niet een tikje overdreven?
Tenzij jij het onderscheid maakt tussen een half litertje bijvullen om weer netjes op/midden/max peil te zitten tov droog staan met de kvs.
Nou als het lekt in de cabine, bij de thermostaat en bij het schutbord en je blok loopt warm, er staat druk op het systeem, vermoeden van een wellicht lekke kachelradiator, KVS spuitende motor: dan is dat wel wat meer als een beetje bijvullen waarschijnlijk. Ontluchten kan geen kwaad en dan weet je het tenminste zeker.
Better safe than sorry!
Jos van der Voort
ja okay, op die manier.
Ik denk echter dat de ts beter gewoon de zx stil kan zetten en de boel gaat opentrekken. Nu doorrijden is enkel reis koppakingsdokter of erger.
hij staat stil, totdat ik weet hoe of wat, ben stiekem al aan het kijken voor een nieuwe auto…
wat levert een zx op op de sloop?
Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
aller-aller schreef:hij staat stil, totdat ik weet hoe of wat, ben stiekem al aan het kijken voor een nieuwe auto…
wat levert een zx op op de sloop?
50 euro ofzo je kan em beter in onderdelen verkope
sloopmeeting houwe ofzo
Status Quo schreef:
50 euro ofzo je kan em beter in onderdelen verkope
sloopmeeting houwe ofzo
hmm, misschien wel ja, maar alles wat mooi is aan mijn auto gaat dan over naar mijn nieuwe en motorisch is het niet veel meer hoor :O
maar goed, ik hou jullie wel op de hoogte!
Zou de achterpot onder mijn 4-deurs 1.6i passen? En ik heb ook nog een lambda nodig..
Jos van der Voort
ZX-Enschede schreef:Zou de achterpot onder mijn 4-deurs 1.6i passen? En ik heb ook nog een lambda nodig..
of de pot past weet ik niet,
mijn lambda wil je niet hebben trouwens volgens mij is deze al op z’n eindje…
als je hem wil izzie gratis, mag jij uitproberen of hij echt stuk is! haha
groeten
Daar ga ik je dan maar aan houden. Waar moet ik hem dan om allebei te proberen over te zetten?
Jos van der Voort
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
als ie inderdaal echt weg gaat, wil ik ook nog wel even snuffelen voor wat luxere interieur-onderdelen…
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
ZX-Enschede schreef:Daar ga ik je dan maar aan houden. Waar moet ik hem dan om allebei te proberen over te zetten?
je laatste zin snap ik niet helemaal… haha
ik woon trouwens in rozenburg, in de buurt van rotterdam… geen probleem voor jou?
Michelangelo schreef:als ie inderdaal echt weg gaat, wil ik ook nog wel even snuffelen voor wat luxere interieur-onderdelen…
tsja, het meeste gaat over naar mijn nieuwe zx… CDV en elec ramen bijvoorbeeld… ligt er een beetje aan wat er allemaal op mijn nieuwe zx al aanwezig is…
ik hou jullie op de hoogte! stuur jullie tzt allemaal wel een pb-tje dan
groete