toniclight schreef:Ik blijf een zwak hebben voor Dyanes namelijk.
Ik ook.
Wanneer ik ooit een goede originele nederlandse tweeruiter tegenkom met beugels achter…...................Jeroen
waarom perse origineel nederlands wanneer je een leuke uit belgie kan halen
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
waarom perse origineel nederlands wanneer je een leuke uit belgie kan halen
Dat heeft iets extra’s vind ik. Als ik een belg zou zijn dan ............
Mijn ouders hebben net zo’n kleurige Dyane gehad als je avatar.!
Begin dit jaar heb ik er netzo één gespot in een Gronings dorpje op doorreis naar een ander dorpje ( Luddeweer). Is dat deze misschien?
Jeroen
nee die bruine ondergaat op dit moment een grondige restauratie. is trouwens een frnase dyane. ik heb ook tijden naar een nl dyane gezocht meer heb er toen een gevonden in belgie.
tis moeilijk om een leuke origineel nl 4 ruiter dyane te vinden. als er een te vinden is zijn deze, naar mijn mening, te duur omdat ze of bij leifhebbers dan wel handelaren staan.. een vb, ik weet een nl d6 te koop te staan die gerestaureerd moet worden voor 1600 in nl en ik weet er twee in frankrijk te staan voor 600 voor de twee!!
martijntje schreef:ik weet een nl d6 te koop te staan die gerestaureerd moet worden voor 1600
Bedoel je die bij Sander?
En v.w.b. mijn Dyane: tussen 1969 en 2004 heeft deze in Frankrijk rond gereden en ik heb haar via ebay gekocht. Geen spijt van deze wonderlijke aankoop. Helaas dus geen origineel Nederlandse en met de Franse hand geschilderd ... nu kan ik er wel een Nederlands kenteken op plakken maar dat vind ik dan ook niet origineel meer, toch?
Nu heb ik wel een een strakke witte ‘71-er gezien via ebay die ik zo zou willen kopen maar helaas reageert de man niet op zijn e-mail en heeft bellen geen zin want ik versta hem niet. Iemand interesse? (vraagprijs 1850).
Remco
currently a fakir on his magic carpet, a BX @BX19TZS
nee die bij sander is een hele goede originele, een kennis uit belgie heeft deze bereden. die ik bedoel staat bij een liefhebber te koop
Nou, het project loopt inmiddels en de Dyane is terug van de spuiter!
Wow, wat is AC088 toch een mooie kleur!
Remco
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Dat ziet er indrukwekkend uit Remco!
- 2CV 6 Special
Kwijl..
Lichtelijk jaloers hier…
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
GoofBlikscha schreef:Kwijl..
Lichtelijk jaloers hier…
Ik kwijl ook en ik ben ook jaloers (op degene die hem nu nog dagelijks ziet)
Remco
WAUW!! Gaaf hoor…
BTW dacht dat de Transats Blanc Alaska waren (AC077) zoals mijn ‘83 Dyane6
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93
Totaal aantal Berichten: 461
- Ami 8
- GS/GSA Spécial
- XM 3.0 24V Exclusive
Prachtig! Echt heel mooi. Ben enorm benieuwd naar het eindresultaat. Ga je hem zelf afbouwen of doet Sander dat allemaal?
Ami 8 berline (1978) — Gspécial (1974) — XM V6 24v (1998)
Totaal aantal Berichten: 841
- Dyane 6 Commerciale
de transat is geleverd in blanc meije, blanc alaska is nooit op de 2cv geleverd, enkel op de dyane eind jaren ‘80. (voor zover ik weet ops: )
- 2CV 6 Special
blanc alaska is nooit op de 2cv geleverd, enkel op de dyane eind jaren ‘80. (voor zover ik weet )
Eind jaren ‘80 werd de Dyane toch niet meer geleverd?
Die witte Dyane-kleur ( rond 1982/83) zou dan een andere zijn dan die van een witte 2cv van hetzelfde modeljaar?
Kan ik me haast niet voorstellen.
Jeroen