Ben je liefhebber van de BX en heb je een iPhone dan zijn deze wallpapers erg tof…. zie hieronder…
Gratis te downloaden. Met dank aan designer BobbertJSaab99.
Heb je zelf toffe BX backgrounds, post ze dan hier in dit draadje….
Rob
nu: BX TGi Biarritz K6
ex: BX Chic
Heb je ze ook van een gewone bx?
nice! ik zal photoshop ook aanvonken. Als er verzoekjes zijn… be my guest
Waar iPhone staat kun je trouwens ook iPod touch of elke PDA lezen (zelf een HTC P3300 die ook deze resolutie vreet).
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris
Guerilla schreef:nice! ik zal photoshop ook aanvonken. Als er verzoekjes zijn… be my guest
Waar iPhone staat kun je trouwens ook iPod touch of elke PDA lezen (zelf een HTC P3300 die ook deze resolutie vreet).
Je kunt ze ook altijd verkleinen, ik verklein ze bijv. naar 240 bij 320! past prima op de k850i!
Zolang ze maar rechthoekig zijn
Yo,
Een gewone BX heb ik zo niet bij de hand. Wel nog een andere…
En voor de liefhebbers die zelf graag met het vectorbestand en illustrator / photoshop aan de slag willen: klik hier
Enne… uiteraard zijn de wallpapers voor iedere pda te gebruiken. Verkleinen naar je eigen geschikte formaat kan via gratis software die je kunt downloaden vanaf het web.
mazzel,
Rob
zo ook even wat lopen photoshoppen. Stelt niet veel voor. Veel knippen plakken van andere plekken en wat rearrangen. Thx voor de vectorvariant. Bronmateriaal verder van flickr en google.
ik heb geen idee hoe ze uitkomen op ipod of iphone of PDA. Bij mijn Windows mobile device komen donkere effen vlakken het beste uit. Nou ja, wie weet kan iemand er nog wat mee. Comments en aanpassingen welkom alsmede verzoekjes. Zie dat er nog wel wat slordigheidjes inzitten zoals blurry vectorbestand
edit: hmm cf.nl niet dol op photobucket geloof ik
maar even naar eigen domein dan.
edit2: eigen domein ook al niet.. Iemand een idee waarom hij niets laat zien? te veel plaatjes ofzo?
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris
Leuke bijdrage!
Om de plaatjes hier in t draadje weer te geven :
- zet de plaatjes met ftp op je eigen domein
- plak de link van t eerste plaatje op je klembord.
- ga naar invoer bij dit draadje en klik op IMG
- plak direct de URL van je klembord
- klik nu weer op IMG
Herhaal deze stappen voor de volgende plaatjes. Klik ok om het result te bekijken.
Succes
nevermind… ik heb vanaf photobucket gecopypaste en daar gebruiten ze de url tag ipv de img tag… nooit gezien. Nou ja zo dan