Standaard autoradio - mp3 speler
Tafk@
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 29

Gepost: 20 maart 2008 01:55 PM

Wat zijn jullie ervaringen met de autoradio/mp3 speler die standaard in de Picasso zit? En dan vooral mbt. de mp3 speler… Een pluspunt vind ik dat ie ook wma kan lezen, had ik niet verwacht. Wat tegenvalt is de lange laadtijd van een mp3 cd. Maar wat me het meeste tegenvalt is dat ie sommige tracks halverwege afsluit en naar de volgende gaat of dat ie de cd er soms gewoon uitsmijt en pas na ettelijke pogingen weer wilt lezen… Nog iemand deze ervaring?
Ik zou zeer graag een eigen mp3 speler in de plaats monteren maar ik vrees dat dit moeilijk gaat met boordcomputer ed. In onze vorige auto (Xantia) was dit geen probleem: radio eruit, nieuwe aankoppelen en hup. Maar hier???  Confused

C4GP, 1.6HDi (man. 5v), SX, Gris Fer, Detection Pack, afneembare trekhaak en dorpelbeschermers. Op de baan sinds 7-3-2008

Profiel  

C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664

Gepost: 20 maart 2008 05:07 PM
  [ # 1 ]

De radio wisselen is geen probleem ; je verliest dan wel de stuurbediening.
Ik heb me wel laten vertellen dat je bij bepaalde types radio een soort verloopkabel kan kopen waardoor de stuurbediening wel zou werken.

Profiel  

kurt
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 102

Gepost: 20 maart 2008 05:38 PM
  [ # 2 ]

Maar wat me het meeste tegenvalt is dat ie sommige tracks halverwege afsluit en naar de volgende gaat of dat ie de cd er soms gewoon uitsmijt en pas na ettelijke pogingen weer wilt lezen… Nog iemand deze ervaring?

Ik heb net dezelfde problemen met mijn rd4 radio en persoonlijk vind ik dit vrij vervelend.
Hopelijk weet iemand hier een oplossing voor.  Confused

voor het overige (klank e.d. ben ik vrij tevreden over de radio Laughing

Nothing moves you like a CITROEN
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek !

Profiel  

Ronny King
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18

Gepost: 20 maart 2008 11:25 PM
  [ # 3 ]

Hallo,

Ik kan zeggen dat ik met het afspelen van MP3 bestanden op CD geen problemen ondervind.
Het is wel waar dat ie bij ‘t opstarten wel lang moet zoeken vooraleer hij begint te spelen.

Ik denk dat je misschien een onleesbare CD hebt of beschadigde MP3 bestanden.
Ik heb wel al gemerkt dat als de radio leesfouten detecteert bij het lezen van een cd, hij hem er inderdaad uitgooit. Maar dit houdt volgens mij geen verband met de MP3 bestanden. Ik had dit met een gewone, gekochte audio CD waar een kras op zit.
M’n vorige radio (in een Xsara Picasso) stotterde even op hetzelfde punt maar speelde wel verder. Deze radio dus niet.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook