Ga straks deze ‘ns bekijken en proefrijden…..en wie weet ? De verleiding
is erg groot.
zeg xm_addict, weet je het zeker dat je die C6 wil kopen ? want een 2.2 hdi met 5-bak zou ik persoonlijk toch mooi links laten liggen want standaard hebben die dingen toevallig wel een 6-bak, dus die handelaar is er met een versnelling van jouw toekomstige auto vandoor
Ziet er prachtig uit.
Als de prijs goed zit tov een nieuwe, met de superkortingen indachtig, dan zou ik zeggen “laat je rustig verleiden”.
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Heb je hem al meteen gekocht, want de link geeft weinig info…
Ik had het niet echt verwacht maar na een testrit is er blijkbaar geen weg meer terug. Een en al genot. De zeer verzorgde zaak en symphatieke uitbaters verkopen uitsluitend Citroën demonstratiewagens met lage kilometerstanden. Ze werken nauw samen met Citroën Belux en bekomen wellicht scherpe prijzen.
De promoties meegegerekend kom ik voor deze versie nieuw op een € 43.000,-. Deze kwam op € 31.000,- en dit vond ik een zeer aanvaardbare deal. Ik heb haar dus gekocht !
Totaal aantal Berichten: 2152
Geregistreerd: 09-05-2005
- C3 1.4 VTi Exclusive
Nou, gefeliciteerd dan maar.
Kan er weer eentje bij in je rijtje…
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Goed bezig man, gefeliciteerd! Wanneer kun je haar halen, eneh… foto’s enzo???
patje74 schreef:Goed bezig man, gefeliciteerd! Wanneer kun je haar halen, eneh… foto’s enzo???
De zaken gaan er blijkbaar goed want ze sluiten voor maar liefst 2 weken wegens verlof Dus nog 14 dagen dromen. Is ook leuk om er naar uit te kijken. Maar geeft me ook ruim de tijd om financiering en verzekering af te handelen, duurt ook wel even. Wil best foto’s plaatsen als ze er is, maar dan moet iemand me even uitleggen hoe ik dat hier doe.
Super wagen voor een super prijs , wat wil je nog meer !
Gefeliciteerd !
We zullen onze wagen ronde dezelfde tijd bekomen.
Ik ga de mijne op 3 april halen.
DeVaRa schreef:Super wagen voor een super prijs , wat wil je nog meer !
Gefeliciteerd !We zullen onze wagen ronde dezelfde tijd bekomen.
Ik ga de mijne op 3 april halen.
Zag dat jij voor de 2.7 ging. Kracht te over. Bij de testrit 120 km. op snelweg aan 3000 toeren in 4e en nog 2 versnellingen te gaan !
Proficiat met je keuze en veel rijplezier !
Ja idd de 2.7 , echter niet voor het vermogen maar voor de automaat.
Ik kan me niet voorstellen dat ik in zo een “luxe-slee” nog zelf “in de pot moet roeren”.
Mocht de 2.2 in automaat bestaan was voor mij die motor even goed.
Maar dat is voor iedereen weer anders.
awel Devara, dat is niet voor iedereen anders, want de reden waarom je zo weinig C6-en op de weg ziet is omdat het klienteel van een C6 heel graag met een automaat rijdt, maw mochten die sukkels bij Citroën de C6 2.2 hdi met een automaat aanbieden dan zouden ze er veel meer van verkopen, en weet je waarom ze de automaat niet op de C6 aanbieden, maar wel op de C5 en Peugeot 407, omday ze heel veel C5 serie 2 hopen te verkopen, begrijp jij daar nu iets van ?
georgeskawa schreef:automaat niet op de C6 aanbieden, maar wel op de C5 en Peugeot 407,
maar niet op de 2.2, wel op de 2.0
citrods schreef:georgeskawa schreef:automaat niet op de C6 aanbieden, maar wel op de C5 en Peugeot 407,
maar niet op de 2.2, wel op de 2.0
Automaat past niet op de 2.2, niks meer en niks minder. Ook de automaat van de 2 liter is anders en past dus ook niet….
abxsport schreef:citrods schreef:georgeskawa schreef:automaat niet op de C6 aanbieden, maar wel op de C5 en Peugeot 407,
maar niet op de 2.2, wel op de 2.0
Automaat past niet op de 2.2, niks meer en niks minder. Ook de automaat van de 2 liter is anders en past dus ook niet….
onzin, de 6bak van aisin past prima op de 2.0HDi138 de 2.2HDi173 en de 2.7HDi205. Kijk maar naar de oude C5 (leverbaar met 2.0HDi138 en 2.2HDi173 bva6) de enige reden dat die combi er nu niet meer is, is het feit dat de 2.7 nu wel beschikbaar is. Als het in de oude past (smaller) dan past het ook in de nieuwe C5.
Het gat tussen 2.2 bmv6 en 2.7bva6 is gewoon te klein (verbruik, CO_2, vermogen, gewicht) om nog een motor/bak combi tussen te stoppen.
Zo heeft de 2.2HDi bva6 meer koppel (400Nm) dan de bvm6 (370Nm) en komt dus akelig dicht bij de 2.7 (440Nm) Dit laatste is de limiet voor de bak qua koppel. Qua vermogen kan hij 315pk aan (zie XC90 V8 )
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
eviltwin schreef:zie XC90 V8
Mooie compacte, overdwars V8 van Yamaha…die zouden ze in de C6 moeten knikkeren alleen al vanwege het geweldige geluid.