Totaal aantal Berichten: 15697
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
En net vandaag is het dan te druk om veel te forummen lol
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ojeeeeee daganiegoed…
rustiger valt ook wel mee, tis allemaal net ff wat pittiger kwa kleurcontrasten, vind alleen dat het cifo logootje er niet lekker instaat, dat rood clasht met het donkergrijs, maar verder prima werk, een vooruitgang!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Is dat laptoppie nou zo klein of de gebruiker zo groot?
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Volgens mij was dat redelijk vroeg zaterdag ochtend. Maar het kan zijn dat het komt omdat ik het geluid onder linux op mijn nieuwe plebtop niet aan de gang kreeg…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
uhuh
hee, psst erik, ik heb weer een nieuw record: 1:09:nogwat ..
Doneer nu: http://www.citroen-forum.nl/donaties/
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
basterd !
even een update over de nieuwe website. Na een familieweekend en een 3 dagen durende en slopende shoot voor philips (Aurea demonstratiefilm) ben ik eindelijk weer thuis. Ik heb dus nog niet veel kunnen doen. De ontwikkeling gaat langzaam en gestaag door ..
Het gaat dus allemaal wat langer duren en ik heb besloten geen datum te geven wanneer hij klaar is, omdat dat simpelweg niet kan. Dus: hij is klaar als hij klaar is!
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Welja, houdt het maar spannend!
Ik wacht geduldig af, maar ik ben wel zeer benieuwd.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 10298
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
erik wijngaarden schreef:garagestmarien schreef:En nog steeds powerd by phpBB, zoals ik onderaan de bladzijde kan lezen. Je gaat je toch afvragen wat die gasten daar op dat eiland hebben zitten doen….
om voor eens en altijd uit de wereld te halen dat we niets gedaan hebben zie hier het bewijs.
Ik bedoel, iemand moet vechtend tegen de slaap, toch die foto hebben gemaakt.
hier de rest van de foto’s van het werkweekend.
http://www.erik-wijngaarden.com/werkweekend/index.html
( ik ben nog aan het uploaden nog niet alles is klaar.. )
Het schiet al op zeker?
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 6313
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ik wil alleen ff klagen over het nieuwe geel, het schaduweffect maakt dat een beetje tot een oostblok-kleur. Verder een fraai coherent beeld.
Groet,
L
ik gok dat de site gereleased wordt met Duke Nukem Forever?
goed bezig iig! ben zeer benieuwd naar het resultaat.
en ook een PDA templateje he
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris
@Guerilla: een PDA versie heeft niet de hoogste prioriteit
Goed, even een update om jullie op de hoogte te houden. Ik ben vandaag weer bezig geweest met de templates. Ik heb besloten om de portal (homepage) een andere indeling te geven. Hier ben ik de afgelopen keren mee bezig geweest. Daarnaast heb ik het lettertype van het logo ook veranderd, en nu wil ik sIFR installeren, alleen dat wil nog niet zoals ik dat wil en daar heb ik al een halve dag mee zitten kloten. Voor de rest heb ik de forum templates grotendeels klaar, echter alleen de kleine templates nog en die kunnen nog veel tijd kosten.
Wat rest nu nog?
- Homepage/Portal template 100% afmaken
- nieuwsitems template afmaken
- forum templates afmaken
- Citro(en)Markt helemaal nog maken
- Het Register nog helemaal maken
- Wiki 100% werkend krijgen
kortom, genoeg te doen nog!
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
dat je nog tijd hebt om hier te posten =
als ik wat kan doen voor je hor ik het wel he !
ik had toch die ps3 in beslag moeten nemen van je tot het geheel klaar was
@erik: helaas kan je niets doen. Ik wil dit alleen doen om te zorgen dat ik weet hoe het in elkaar zit en die ps3 heeft de afgelopen weken bijna niet aangestaan
Weer een update: vanavond weer bezig geweest en eindelijk de sIFR aan de praat gekregen. Daarnaast is de nieuws-pagina bijna klaar en is er een bugtracker in ontwikkeling voor de beta-versie van de nieuwe site.
Deze week verder met de forum-templates. De forum-templates hebben nu mijn hoogste prioriteit en ik zal de komende tijd hier mee bezig gaan. Ik hoop de templates eind deze of volgende week klaar te hebben. Duimen jullie mee?