Totaal aantal Berichten: 220
- ID/DS Dspecial
wat voor merk grondverf is het
meestal wat in de winkel verkocht wordt is 2op1 en 10% verdunning maar ligt er aan wat voor nozzle je in de bekerspuit heb
en hoe dik je het er op wil hebben enz
Greetz Martijn
Totaal aantal Berichten: 136
- ID/DS citroen d special
- ID/DS citroen dspecial
Mobihel helios 2 k kompakt primer low voc . WIT
Totaal aantal Berichten: 220
- ID/DS Dspecial
kennydspecial schreef:Mobihel helios 2 k kompakt primer low voc . WIT
ik ken het niet maar ga er maar van uit dat het 2 op 1 is met 10% verdunning en als het niet mooi vloeit tijdens het spuiten moet je er iets verdunning bij gooien en eerst klein beetje aanmaken en proberen op plaatje of een niet zichtbaar deel van de DS kijken if er geen oude lak gaat opbranden krijg je krakkelee efect succes
Greetz Martijn
kennydspecial schreef:
Heeft er niemand van jullie een citroen ds 19 1956 of iets dergelijke staan ; ik ben trouwens een zeer grote id/ds fan
Wij hebben een Id uit 58, ook goed?
- ID/DS citroen dspecial
Ik heb polysteren achterschermen en kofferbak heb product gekocht voor hechting. we zien wel he goe het gaat aflopen ; de deuren worden gedaan door een belg .
- ID/DS citroen dspecial
IDvM schreef:kennydspecial schreef:
Heeft er niemand van jullie een citroen ds 19 1956 of iets dergelijke staan ; ik ben trouwens een zeer grote id/ds fan
Wij hebben een Id uit 58, ook goed?
wouw heb je fotos? ik ben zeer fan van oude citroen id ds met oude neus en rood systeem. Mijn droom om zo een auto te bezitten enkel ;in nederland en frankrijk kan je dat noch vinden
- ID/DS citroen dspecial
Wouw wat een auto dat is mooi zeg proficiat ; Met zo een auto ga hem afdrukken en in kadertje steken als dat mag natuurlijk
Totaal aantal Berichten: 794
- ID/DS DS23H Pallas
kennydspecial schreef:Wouw wat een auto dat is mooi zeg proficiat ; Met zo een auto ga hem afdrukken en in kadertje steken als dat mag natuurlijk
Bedankt voor het compliment! Als je van oude neuzen houdt is het misschien leuk om hier ff te kijken;
www.lapremiere.tk
En over die foto, geen probleem!
- ID/DS citroen dspecial
danku voor het snel antwoorden nu weet ik wat ik moet doen alvast bedankt. Ik dank ook voor de link van de website over de mooie nostalgie ds neuzen
oké, en succes ermee !
- ID/DS citroen dspecial
We zien wel he