Jolly Sailor schreef:
Nog wachtende, ben bang dat mijn lady met de paasdagen in de ‘vitrine’ staat bij de dealert tijdens 2e paasdag, als lokkertje. Als ze maar op slot is, dat niemand er in kan
Staat ze in elk geval lekker warm!
(en hoef jij 2e paasdag niet die 2 m2 schoon te krabben)
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.

Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Dank voor alle felicitaties en voor de wachtenden onder ons: sterkte!
Inmiddels al een 500km gereden en ik ontdek steeds meer. Hoewel ik zeker een knopjesfreak ben raak ik toch een beetje in de war van alle functies van de Navidrive. Wat een geweldig apparaat is dat!
Verder heb ik (inderdaad) ook een lederen stuurwiel en raakte ik een beetje in de war van het feit dat als ik de auto in achteruit zet de rechterspiegel zich naar beneden richt, als hulp bij het inparkeren? Links gebeurt dit niet.
Foto’s hier!
Gefelicteerd
Mooie foto’s en zeer fraaie dame

picasso77 schreef:Dit is de geheugenstand die je met het schuifje kunt verzetten.
Dat zit er bij mij niet. Het wel of niet naar beneden richten van de ‘passagiers’spiegel is in te stellen. Als het schuifje (om de spiegels in te stellen) naar rechts staat gaat de spiegel naar beneden bij het achteruit rijden. Als het schuifje naar links staat gebeurt er niets. Een middenstand heb ik niet.

Ik ben een techneut! Eerst alles uitproberen, en als ik iets niet weet of werkt zoals ik denk dat het moet werken: