L.S.
Wil degene die vorige week het reservewiel van onder mijn C15 vandaan heeft gejat zich bij me melden a.u.b. Ik beloof dat als het wiel gewoon weer in de oorspronkelijke staat bij me terug wordt afgeleverd ik mijn handjes thuis zal houden. Mijn oranje machine voelt zich zo kaal zonder reservewiel en huilt al de hele week transmissie-olie.
Dus, meld je en geef mijn mooie karretje haar wiel terug. Of hang het wiel gewoon net zo stiekem terug als dat je het eronder uit haalde; je weet ten slotte waar ik parkeer.
Alvast bedankt,
vaas
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Arm autootje!
Ik heb nog wel een wieltje voor je hoor.
Als je ‘m gebruiken kunt, kom je ‘m maar halen.
Groeten van Joost
Hopelijk niet je eigen wiel
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Toch wel mijn eigen wiel
Eerlijk gekocht, en overbodig nu ik van de C15 een aanhanger maak…
C15GrandVolume schreef:Arm autootje!
Ik heb nog wel een wieltje voor je hoor.
Als je ‘m gebruiken kunt, kom je ‘m maar halen.
Groeten van Joost
Joost,
Stuur me ff een privé berichtje met waar je woont en wat je voor dat wiel wil hebben
Groet
vaas
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Even een andere vraag hoor. Was dat dan zo’n viergatswiel? Ik krijg de indruk dat die wat schaars zijn.
Yep, inderdaad 4-gaats…en die vind je steeds minder. Wist de knakworst die mijn reservewiel heeft gejat dus ook.
Überhaupt lastig om C15 onderdelen te vinden. Was vorig wiekent op Citromobile…helemaal niks voor de C15. Wordt toch weer eens wat sloperijen uitchecken. Of toch maar een bezoekje afleggen aan C15GrandVolume (kan ik meteen zijn aanhanger checken)
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik krijg net namelijk en mailtje van een vriend in Nederland, dat bij een collega ook een wiel is gejat. Of ben jij dat?
Uh…heet die vriend van je toevallig Tejo???
- BX 1.9 TURD, de Euro
Juist. Dus je zoekt nog steeds een wiel en ik ga straks even bellen met de sloperijen hier. Die zijn pas over een minuut of twintig open….
Doet’mdegroeten.
Groeten terug!
En gefeliciteerd met je 5000ste bericht
Laat maar weten als je iets vindt, ik ga hier ook nog eens speuren…
- BX 1.9 TURD, de Euro
Dat is al de derde keer geloof ik, dat ik die 5000 passeer. Dat krijg je als ze elke keer het café van de vorige maand cyberspace in schieten.
Enfin. De ene sloperij zei ze pertinent te hebben, maar dat geloof ik niet direct, want ik ben daar wel vaker langs geweest dat ze dat zeiden en het toch niet hadden. De andere moest even gaan kijken, maar vond er wel eentje.
Wat kan het leven toch mooi zijn, he?
Ik heb volgens mij ook nog een wel een wiel.
Banden zijn niet al te best meer en velgen hebben roest gok ik.
( liggen al een tijdje buiten in een zak )
Moet ik even kijken of het wat is?
Je mag ze zo meenemen dan.
Ze passen toch niet meer onder mijn auto met mijn nieuwe remmen
C15 2.1td op naar de 200+bhp!
Diesel verstuivers reviseren?
Neem contact op!
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Ik heb nog 3 kale velgen liggen van een C15… Wel wat vliegroest, maar 2 jaar geleden zaten ze nog probleemloos onder mijn C15…
Mogen weg voor 5 euro p.s.
Let wel, er zitten dus geen banden op!
Tevens heb ik nog een zijruitje achter bijrijderszijde (zonder rubber!), deze mag weg voor 20 euro.
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
- BX 1.9 TURD, de Euro
Kijk, daar kunnen die Franse sloperijen niet tegenop. Dat soort prijzen kennen ze hier helemaal niet.
Kan je geen BX velg onder zo’n C15 hangen?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90