Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super
al een tijdje staat onder op het forum regelmatig de banner van http://www.pasthetindenemo.nl/
daar kun je leuk kijken wat er dus in de demo past.
nu kun je toevallig ook kiezen uit een emmer met bloemen zoals die op de nederlandse veilingen standaard gebruikt word.
volgens het programmaatje passen er 21 van deze emmer/met rek combinaties in.
Als bloemen exporteur weet ik toevallig de afmetingen van deze emmer.
577 Grote container 400x333x380mm
en het opzet rek zoals op de afbeelding
597 Opzetrek groot kunststof 400x332x335mm
samen gebruiks is deze combinatie 600 mm hoog
( en dan staan er nog geen bloemen in )
de laadruimte is 152 cm bij 105 cm.
dat betekend dus dat er max 12 emmers in passen.
je zou evt een soort verdieping erin kunnen maken waardoor er 2x 12 emmers in kunnen staan, maar de maximale hoogte is 120 cm dus dat past niet. ( je moet namelijk toch een plank gebruiken van een bepaalde dikte.)
en dan had het programmatje ook aan moeten geven dat er 24 emmers in kunnen en geen 21….
ergo het programaatje is misleidend en/of klopt niet.
er staat wel heel klein onder de advertentie dat
bij de berekeningen is uitgegaan van de inhoud van het object als percentage van de inhoud van de laad-ruimte van de nemo
Hierbij is geen rekening gehouden met een realistische belading of loze ruimtes. de aantallen wijken dus af van de werkenlijkheid
ik vind het toch misleidend omdat deze emmers zelfs zonder bloemen niet zo in de auto passen.
( alleen wellicht als je ze inelkaar stapelt )
Tsja, ik heb nu al 40 van die hondjes, 20 computers, 40 flessen water en 10 ladders aangevinkt en ik heb nog méééééééér dan genoeg ruimte over…
Citroënloos