2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Schema holle ruimtes van chassis Citroen GS
citro-power
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4303
Geregistreerd: 13-02-2006

- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Gepost: 22 maart 2008 09:53 PM
  [ # 16 ]
baroen schreef:
citro-power schreef:

Ik denk dat het niet veel uitmaakt wat voor merk product je gebruikt als je het maar grondig aanbrengt en het regelmatig herhaalt.

Dus niet 1 keer en nooit weer.

 

Ik moest over een jaar of 7 a 8 maar terugkomen voor inspectie. Dan kon ik zien dat het er net zo uitziet als nu. Feit is wel denk ik, dat een was niet zal uitharden wat bepaalde andere producten wel doen. En voor de rest, over 8 jaar weet ik meer. De wagen wordt ook nu gewoon gebruikt dus een goede test wordt het wel (dat zou ook geen probleem mogen zijn). Voor mij dus geen tussentijdse (na)behandelingen tenzij ik zelf constateer dat het toch wel misgaat.

Als je de GSA dagelijks gebruikt zal ik maar wel even eerer dan 8 jaar gaan kijken anders is het goed mis. Goed product of niet.
Een was zal niet uitharden maar loopt wel weg als de auto b.v. in de brandende zon staat.
Ik blijf erbij dat je om het jaar inspecteren en eventueel herhalen moet.

Profiel  
 
baroen
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 751
Geregistreerd: 09-07-2004

- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Gepost: 23 maart 2008 01:57 AM
  [ # 17 ]

Ik houd hem in de gaten Exclamation

troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz);  Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974

troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz);  Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW Wink )

Profiel  
 
Arjen-2CV
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 6
Geregistreerd: 14-03-2006

Gepost: 23 maart 2008 01:59 PM
  [ # 18 ]

De tectyleerder die ik heb gevraagd is een beunhaas die geloof ik met dinitrol werkt, weet ik eigenlijk niet zeker….!? Ik ga in ieder geval zelf de zaak voorbereiden en zal inderdaad bekijken of ik niet wat bestaande gaten kan gebruiken i.p.v. boren, lijkt me verstandiger.

De GS komt oorspronkelijk uit Tsjechie en is volgens kenteken van bouwjaar 30-06-1971. Ik zal de aankomende weken wat foto’s blijven plaatsen over de vorderingen van het project.

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 23 maart 2008 08:09 PM
  [ # 19 ]

Het belangrijkste is natuurlijk: Zorgen dat er overal roestwerend middel zit. Als daar extra gaten voor nodig zijn, vind ik dat jammer, maar altijd nog beter dan een doorroestend dragend deel.

Citroen!

Profiel  
 
Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2417
Geregistreerd: 18-04-2005

Gepost: 23 maart 2008 08:45 PM
  [ # 20 ]

volgens mij kan in je alle holle ruimten van je GS komen, je moet dan wel geregeld wat demonteren/weghalen….

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook