Heb je niet ook nog een recirculatiestand op de ventilatie? Ik ben eens een scandinavische uitvoering tegengekomen die dat had.
stan schreef:Autofan Geplaatst: 22 Mrt 2008 14:05 Onderwerp:
————————————————————————————————————————
Wat zit er nou eigenlijk allemaal op een scandinavische GTi wat niet op een normale GTi zit?een aantal dingen weet ik, maar een aantal dingen weet ik niet zeker.
- Koplampsproeiers.
- Stoelverwarming
- Standkachel 230v?????
Zijn er nog meer dingen?aanvulling,
idd koplampsproeiers en stoelverwarming
beide buitenspiegels zouden verwarmd moeten zijn (bij mij alleen de linker voor de rechter ben ik nog ff op zoek) de lampen gaan branden zodra je het contact aanzet
en er zit geen standkachel in.dat zijn de extra’s in vergelijking met een niet scandinaaf.
Bedankt, die spiegels zat ik later ook nog aan te denken. Gisteravond toen het zo sneeuwde en mijn vader’s buitenspiegels besneeuwd waren. Dat de lampen gaan branden bij contact was mij niet opgevallen bij die ene die ik had gezien.
zoals menig lijster hier aanwezig al wel heeft opgemerkt is dat het redelijk rustig is met betrekking op m’n bx, nou dit is niet zonder reden het is nl nl zo dat mijn partner en in het huwelijks autootje gaan stappen.
dit zal gaan plaatsvinden op 6 juni 2008.
wat ik super gaaf vind is dat we m’n bx gti gaan gebruiken als trouwauto.
dus dat word flink poetsen want hij zal net als m’n bruidje ook moeten stralen.
de pic’s zullen natuurlijk ook gepost gaan worden.
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
Ben benieuwd ook naar de volgauto’s ??, wel mooi dat je dat in die GTI gaat doen, en hiervandaan alvast gefeliciteerd !!!
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gefeliciteerd Stan!!
Als je inderdaad nog volgauto’s wilt hebben voor een stoetje BXen dan wil ik mezelf en de 16V (of mischien wel de rechtsgestuurde 19TRS) wel aanmelden!
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
een reeks bx’en als volgauto’s is vast niet zo moeilijk te regelen
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
En dan zeker met LHM gaan gooien i.p.v. rijst haha.
Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara 1.6i coupe automaat
16v
Vanaf hier ook gefeliciteerd! En dan i.p.v. corsages voor iedereen een double chevron broche!
Liever oud en Frans, dan nieuw en Japans
m’n startmotor begint kuren te krijgen en zal zaterdag vervangen gaan worden.
ook begin ik met het verbeteren van de geluids installatie heb gisteren m’n hoedeplank verkocht met het compo setje en zal nu samen met een vriend er voor gaan zorgen dat het in m’n deuren een stuk beter zal gaan klinken.
ook komen er komende week de citunning sideskirts er op
deze week weer lekker gaan klussen aan de auto,
div zaken weer aangepakt :
de deuren bekleed met bitumen voor een goede geluids isolatie om m’n sound in de deuren te verbeteren:
lekker bezig geweest helaas had ik ook een aanvaring met een betonnen muur die mij weer wat extra werk heeft bezorgt:
tijd voor een spot repair
mooi werk stan
Totaal aantal Berichten: 917
- BX GTI 16V MK1
Wat is dat Bitumen, waarmee je de deuren hebt geisoleerd? Ik ga binnenkort mijn voordeuren vervangen en wil ze dan ook wel wat beter isoleren als ik toch bezig ben.
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)
dat is geen isolatie materiaal, het wordt gebruikt om iets te ontdreunen dmv meer massa en stijfheid.
Heeft enkel nut icm goede voorspeakers, als je standaard speakers gebruikt of van het motto zo goedkoop mogelijk is het zonde van de moeite die je erin steekt.
Ik zie dat je een BX GT hebt dus dan zou ik het al helemaal niet doen omdat het geen nut heeft, tenzij je het leuk vind dat je je deur met een paar kg verzwaard. Hij wordt er niet stiller van
Totaal aantal Berichten: 917
- BX GTI 16V MK1
Haha. Dankje..
Je moet het toch vragen, nietwaar?
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)
Mwah, het is ook ietwat voor bij het dichtslaan om het blikkerige geluid te dempen. Dat werkt gegarandeerd.
Ich bin ein Breaker