zx1.4,
dat klopt ja,ik ben opzoek naar diesel.
ik heb hier gelezen met het aandraaien van de bouten je ruim 800000km mee kunt rijden(9 van de 10 keer gaat het goed)
je bedoelt de bouten op die zwarte olie reservior?dus eerst los draaien en daarna vast?
Dat zijn de boutjes van het kleppendeksel, kopbouten liggen daar onder.
Verder doe ik er geen uitspraak meer over, want het is en blijft een onprofessionele methode, waarbij het vragen is om afgebroken bouten of een kromme kop.
hallo,
omdat een van onze citroengenoot meldde dat het degelijk helpt en het leek mij dan een goedkope oplossing vandaar.
zx1.4, ik begrijp je en als ik het fout doe dan is dat mijn verantwoording,ik weet wat de gevolgen zijn.Die heb jij netjes vermeld.
ik ga volgens mij toch proberen erop of eronder
dus kleppendeksel verwijderen(zwarte plaat) en onder die zwarte plaat zitten kopbouten? en die moet ik dan vastzetten?
mvg
Mieter er nou gewoon een nieuwe pakking op of ga uitkijken naar een fraaie diesel.
Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92
hallo,
omdat hier iemand zei dat ik de kopbouten moest aan draaien en dat wel wel wat langer meegaat,dus vandaar dat ik zveel intersse had
oke vrienden,ik ga voor diesel kijken
deze topic mag dicht
mvg
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Sja, aan de andere kant: als je kan kiezen tussen de sloop of die bouten aandraaien dan zou ik het in ieder geval proberen. Mochten er bouten afbreken dan kan hij altijd nog naar de sloop.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
laten we het zo zeggen: om de kopbouten aan te draaien moet eerst de bovenkant van de motor open, tenzij je dat zelf kan bedenken, zul je toch wat hulp moeten vragen bij een garage ofzo. Succes!
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,