Totaal aantal Berichten: 27894
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Auto had wat mankementen, er moesten nieuwe ADALs onder en nieuwe ADAs. verder zat er wat roest op de A stijl.
Ik wilde em verkopen, maar de boden waren zo laag dat ik em in onderdelen verkoop. Dat levert meer op.
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
McDean schreef:Harm schreef:Waarom moest ie eigenlijk naar de sloop? was ie stuk?
xm gekocht niemand wilde een BX? (in een notendop)
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
roncitf schreef:Auto had wat mankementen, er moesten nieuwe ADALs onder en nieuwe ADAs. verder zat er wat roest op de A stijl.
Ik wilde em verkopen, maar de boden waren zo laag dat ik em in onderdelen verkoop. Dat levert meer op.
de manko`s wist ik nog niet maar dat een BX in onderdelen meer opbrengt ben ik zelf idd ook al achter gekomen
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Fuck, weer een tijdperk afgesloten. Was toch altijd weer leuk om te zien als jij met de Break op een meeting kwam. Jouw gevloek over verkeersdrempels was ook leuk om te horen!!!
Zat vandaag weer eens wat oude Citroexperts door te bladeren en in 1 daarvan kwam ik nog een foto tegen van jouw roemruchte break.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.