3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

koeling!
ZX-Enschede
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2153

Gepost: 17 maart 2008 03:19 PM
  [ # 31 ]
aller-aller schreef:
ZX-Enschede schreef:

Daar ga ik je dan maar aan houden. Waar moet ik hem dan om allebei te proberen over te zetten?

je laatste zin snap ik niet helemaal… haha
ik woon trouwens in rozenburg, in de buurt van rotterdam… geen probleem voor jou?

Waarheen bedoelde ik dus. Mijn moeder woont in Zuid Den Haag. Rozenburg is toch waar allemaal van die prettig gestoorden zitten?

Wij zeiden vroeger tenminste altijd als iemand een beetje raar deed: “Die is rijp voor Rozenburg!”  Wink

Jos van der Voort

Profiel  

aller-aller
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 205

Gepost: 24 maart 2008 10:58 PM
  [ # 32 ]
ZX-Cruiser schreef:

Waar blijven die PICS?

haha, ik weet niet in welk land jij leeft… maar ik blijf ff binnen! haha

nee, kiddin Laughing voor hen die het nog niet weten, ik ben sinds zaterdag in het ZEER blijde bezit van een 16v! eindelijk!

uiteraard heb ik beloofd om foto’s te maken, ik zal morgen of woensdag mijn velgen overzetten en de wagen even poetsen (de vorige eigenaar was erg zeker van de verkoop dus wassen moet ik zelf nog even doen Wink) en dan volgen de foto’s in “show hier je zx”

ik laat hier wel ff weten wanneer ze online zijn dan… nog heel even geduld cruiser!

it never gets any easier!

Profiel  

aller-aller
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 205

Gepost: 24 maart 2008 11:14 PM
  [ # 33 ]

voor de onderdelenzoekers:

mijn furio gaat idd naar de sloop!

hier wat noemenswaardige onderdelen van mijn furio die in de verkoop gaan:

- thermostaat (nieuw, nog in doosje)
- schoon brandstof systeem (tank, filter, pomp, vlotter)
- vier 15inch 16v velgen met banden er nog op (195-50-15)
- cv-motoren + ontvanger + afstandbediening

verder is mijn wagen nog voorzien van electrische ramen maar die zijn niet al te best
mijn motor heeft 260.000 gelopen en barts van de storingen dus motoronderdelen raad ik iedereen af
speakers en radio neem ik over naar mijn nieuwe auto, netzoals de matten en hoedenplank

de lambdasonde is al beloofd aan zx-enschede

pb voor interesse, of bellen met 06-53704819

de wagen zal er uiterlijk zondag 30 maart nog staan, daarna laat ik hem ophalen door de sloop, dit in verband met de verzekeringskosten

dus wees er snel bij!

it never gets any easier!

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook