http://link.marktplaats.nl/150807500
Moet ik deze laten staan of is het prima spul?
pffffffffffffffffffff, lekker dan….
leek me wel leuk
Ligt er aan hoeveel moeite, tijd en geld je er in wilt steken. Er is zeker weer een mooie en unieke auto van te maken.
Hee, nu herken ik deze auto pas, heb samen met de vorige eigenaar de motor gereviseerd, die is tot op het laatste schroefje uitelkaar geweest. Alles is vervangen, zuigerveren, lagerschalen, de kop is compleet gereviseerd, de motor liep zo mooi nadat deze opnieuw was ingelopen. Triest om te lezen dat de auto nu zo afgeragd is en weer een lekke kop, alles was gecontroleerd op vlakheid en uitsteekhoogte van de cylinder-bussen, deze had echt niet zo snel weer mogen gaan lekken.
Bekende auto deze auto is van 2001 tot met met 2006 van mij geweest heb hem zo gemaakt hoe hij er nu uit ziet! Toe is hij naar Arne gegaan en zo als hier boven geschreven wordt is de auto voor zien van een gereviseerd blok en bak!! daarna heeft Arne hem verkocht
De jongen van wie hij nu is heeft dus niet echt zuining met deze ax gedaan! Je kan dus een nieuwe koppakking plaatsen en een andere versnellingsbak!! Hij heeft ook een gat in het dashboard gezaagt dus een andere dashboard zal ook niet misstaan!!
Plaatwerk is nog wel netjes!!!
Jawel, mijn ex… Motorblok en koppeling waren 1 jaar geleden nog in concourstaat… Hij is behoorlijk afgeragd dus…
Heb ookal een paar keer contact met deze prutser gehad en hij wil er teveel geld voor hebben.
Because weight is just a waste of Fun