Ik heb wel eerder XM’s van Solido te koop gezien, maar 100 euro is toch wel een record…
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Hehe, gewoon een startprijs van 100 euro neerzetten, als er iets verkocht moet worden snappen Nederlanders het concept van eBay nog steeds niet geloof ik… Een openingsbod van 10 euro is ook wel een enorm risico, straks krijg je die o zo gewenste 100 euro er niet voor…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ik heb een tijdje terug nog een bod gedaan op een xm 1:18. Die bleef steken op 75 euro. Vlak voor het verstrijken van de datum kwam er een onbekende klootviool op het forum die de prijs omhoog gooide. Ik heb toen ff laten nakijken of dit niet stiekum de verkoper was. Bleek niet zo…
uiteindelijk stond mijn bod op…..110 euro mits is mint condition…
Ik heb de xm laten staan..
-snee in wiel
-lakwerk niet meer topper
-wieldoppen redelijk gesleten (van het spelen ?)
bij die bedragen wil ik idd een xm die TOP! is.
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
ik zag er laatst nog 1 op ebay voor 220…
Vorig jaar zelf 1 gekocht voor 30
Vorig jaar op Citromobile stonden ze te koop voor 95 euro.. Met doos dan.
Die van mij was nog goedkoper (voor mij dan). Gekregen van m’n ouders. Gezien de prijzen moet ik m maar eens flink oppoetsen. De lak is inmiddels behoorlijk dof, ook al stof ik haar regelmatig af.
Citroën XM turbo ct
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Als je er dan toch 100 euro voor vraagt, mag je `m ook wel even afstoffen, wat is dat nou voor moeite!
Alleen al om die reden zou ik `m laten staan (ik koop overigens liever een modelletje schaal 1 op 1)
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 230
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- XM 2.1 TD Pullman
Very rare? Zo zo..
Ik heb er zo twee staan, ook wat dof geworden eigenlijk. Eentje is jammer genoeg ooit vd kast gebold door toedoen van 2 kleine geniepige handjes! klets klets
Die laatste is dan wat bijgewerkt en is nu een nog “very rare’dere” cabrioversie geworden
Ook 2 modellen schaal 1 op 1 voor de deur staan
Ben ook meer van de 1:1 modellen. En voor de volledigheid, tis niet mijn model op Ebay…
Citroën XM turbo ct
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Spelen met mijn 1 op 1 modelletje is inderdaad veel leuker. Bovendien heeft Solido een re-release van dit model aangekondigd, heb er vast een besteld. Ben benieuwd wat dat met de tweedehands prijzen doet.
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
die staat ook vast op Citromobile met een kraam, daar worden soms net zulke idiote prijzen gehanteerd…
ik doe redelijk mijn best hoor met 1 op 1 modellen.
Eerst de zx, toen de xm en nu met de pasen een ax gti…
enige nadeel is dat de vitrinekasten voor deze schaal zo verrekte kostbaar zijn….
Voor de glazen Smart torens vragen ze een godsvermogen
gompy58 schreef:ik doe redelijk mijn best hoor met 1 op 1 modellen.
Eerst de zx, toen de xm en nu met de pasen een ax gti…
enige nadeel is dat de vitrinekasten voor deze schaal zo verrekte kostbaar zijn….
Voor de glazen Smart torens vragen ze een godsvermogen
En jij denkt je xm in zo’n smart toren te kunnen rijden? Arme xm!
Xsara Coupe
Totaal aantal Berichten: 230
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- XM 2.1 TD Pullman
2 toren tegen elkaar..
tja, het is maar wat de gek er voor geeft (en vraagt…)
Ik heb lang geleden 25 guldens (ja, zo lang geleden al) voor de mijne betaald… Omdat ie zo oud is, laten de stickertjes een beetje los.. Naast stof is dat de enige schade. En natuurlijk de doos bewaard. -)
Maar goed, ik spaar modellen omdat ik het leuk vindt en zie het niet als een investering. Al zeg ik dat natuurlijk wel tegen m’n vrouw. Want anders had ze al die lege doosjes allang in de vuilcontainer gesmeten .
En dan te bedenken dat hij binnenkort weer nieuw geleverd gaat worden door Solido, voor €25,-. Ik heb ‘m al een maand of twee in pre-order staan bij Toms…