Hallo iedereen,
Hierbij wil ik mij even voor stellen, aangezien ik af en toe ook wat zal posten hier.
Ik ben Niels Schulte en woon in ZETTEN (Gelderland).
Vorig jaar heb ik hier al eens van mij laten horen. Ik was destijds op zoek naar een BX automaat. Dat valt niet mee zeg Helaas heb ik dus nog geen BX automaat `naar mijn wens” gevonden.
In de tussentijd ben ik een mooie BX Deauville tegen gekomen.
Na een proefrit deze BX gekocht en mijn Xsara 19D verkocht. Enkele mensen verklaarden mij wel voor gek hoor ! Een XSARA inruilen voor een BX. Maar ja daar heb ik mij niks van aangetrokken.
De BX heeft pas 64000 km !! gelopen en bouwjaar is 1992.
Hele auto ziet er nog heel erg mooi uit en onderhouds-historie is aanwezig vanaf 1995.
Ik ben heel erg blij met de auto. (Al zal ik door blijven zoeken naar een mooie BX automaat !)
Hieronder heb ik poging gedaan om een foto te plaatsen van de BX.
Hopelijk werkt de foto. Zo niet dan hoor ik graag hoe het wel moet !!
Groeten,
Niels
(edit Bram : je had [/img] als begin getypt en dat moet .
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE
Bijna goed, zal je even helpen:
Re: Even voorstellen "BX DEAUVILLE"
Hoi Niels,
welkom hier en wat een pracht van een BX! Van BX naar Xsara, ik noem het vooruitgang
Groets Sam
SAMBXSPORT schreef:welkom hier en wat een pracht van een BX! Van BX naar Xsara, ik noem het vooruitgang
Hey gekke Belg (Sam)
Niels is juist van Xsara naar BX gegaan
Je hebt een hele mooie BX, Niels. Wees er in ieder geval zuinig op, want een BX met zo’n km-stand is zeldzaam
De velgen lijken zelfs nieuw
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Hij ziet er ook als nieuw uit!!!
Netjes er komen steeds meer bxen te koop met weinig km
Mooie bix veel meer uitstraling dan een xsara en een mooie kleur zelf heb
ik net zo een maar dan wit en met 49.850 op de klok dus onderweg naar borculo zal ik wel even moeten stoppen op de memorabele km stand de fotograferen
VEEL PLEZIER ERMEE
bx natuur
Totaal aantal Berichten: 2255
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Hee, da’s geinig, jouw kenteken lijkt wel verrekte veel op die van mij. Alleen het cijfertje is anders…. Ziet er heel strak uit hoor!
XBXG schreef:SAMBXSPORT schreef:welkom hier en wat een pracht van een BX! Van BX naar Xsara, ik noem het vooruitgang
Hey gekke Belg (Sam)
Niels is juist van Xsara naar BX gegaan
Ohja, nou zie ik het, ‘t was laat op de avond zullen we maar zeggen, een klein foutje
Groets