XBXG schreef:Vorige week was Alex Verwaijen bij mij op bezoek met zijn Digit, en toen stonden hier dus 3 BX type 1’s op een rijtje.
Ik zag de buren al naar buiten kijken met zo’n blik van: “moet dan nou persé? we hebben al zo’n parkeerprobleem in onze straat”
Ik had meteen de eerste hulp gebeld…..en die buren in dwangbuis af laten voeren…..zijn ze nu helemaal ?
Normaal zou het zijn dat meteen CNN gebeld zou worden…(breaking news)....de fanfare die uitrukt…..enz..
Kan wel eens kloppen dat jouw zonnebril nog in de auto lag.
Ik zal eens kijken of die nog ergens te vinden is.
Wel heeft de GTi een optisch kuurtje ondergaan, Mooie morettelampen.
Ik heb ook al nieuwe hemelbekleding als het goed is, dus binnenkort istie weer helemaal up to date.
Ik zal wat foto’s posten op mijn site, trouwens jij bent ook welkom he
Tis niet alleen voor bezitters, maar ook voor gewone liefhebbers.
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.
citrofiel!ik? schreef:Kan wel eens kloppen dat jouw zonnebril nog in de auto lag.
Ik zal eens kijken of die nog ergens te vinden is.
Wel heeft de GTi een optisch kuurtje ondergaan, Mooie morettelampen.
Ik heb ook al nieuwe hemelbekleding als het goed is, dus binnenkort istie weer helemaal up to date.
Ik zal wat foto’s posten op mijn site, trouwens jij bent ook welkom he
Tis niet alleen voor bezitters, maar ook voor gewone liefhebbers.
morrettes :kots
maar als jij ze mooi vind
ik vind er niet zoveel aan.
hemelbekleding is wel mooi! komt er ook een nieuw open dak in??
en wie weet, misschien ben ik binnenkort weer bx rijder
als ik nou maar eens die zx kon verkopen * grom *
ik kan me niet registreren op jouw forum trouwens, krijg elke keer een foutmelding mbt die code (en ja ik tik hem goed over)
Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX
Dan doe je toch iets verkeerd, MOET JE FF CAPS LOCK AANZETTEN DAT HELPT ENORM Maar die code is idd erg lastig, maar anders krijg ik vreemde vage aanmeldigen net als die rottige e-mailtjes op hotmail.
Komt voor elkaar.
Die koplampjes staan anders erg goed op de GTi hoor, ik post vanmiddag ff wat foto’s.
BX 14e
kijken mag altijd.
mijmerend
7 maand zonder BX en das maar nix…
als ik er een voorbij zie gaan denk ik he die wil ik…
Wellicht dat ik over een maand eens naar de jong ga in aalsmeer.. schijnt een citroen dealer te zijn die te vertrouwen is en mijn volvo automaat dan wil inruilen tegen een bx of een xm maar wel een dieseld an want ik moet nu veel rijden 40 km heen en 40 km terug…
Heb ook al een adres in almere gevonden waar ze de bx/xm in onderhoud kunenn nemen…
dus effe wachtten…. nog…
Ja das vervelend ja, zo zonder bx, volvo is ook niet verkeerd, en zeker een automaatje niet, maar een citroen is wel heel anders, en als ik naar je rijtje kijk, met die GT’s dan snap ik dat je het mist.
Maar er staan toch wel wat diesels te koop op dit forum?
Helaas zullen zij niet de volvo inruilen, maar op marktplaats kom je je volvo toch ook wel kwijt?
BX 14e
kijken mag altijd.
tja
Tja
Daarom wil naar de dealer gaan… in aalsmeer…
Maar niet nu heb het te druk met andere zaken.
Mijn volvo heeft alelen een nieuwe pot nodig en zit geen roest aan of zo en maar 125000 km gelopen… heb wel al de distr. riemen laten vervangen, remschijben en blokken.
Maar wil het liefsts toch een automaat terug hebben… vooral in de files das ideaal….
Geen schakelbak voor mij meer…
Dus een diesel, automaat en als break das het ideale plaatje
Goeie keuze voor De Jong in Alasmeer
Zij hebben altijd mijn GT in onderhoud gehad en APK gekeurd. Ben er erg tevreden over, ondanks ze niet bepaald bij mij om de hoek zitten
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Mijn aanwinst van afgelopen zaterdag:
Folder met daarin een poster over de BX Sport
Testverslag (meerdere pagina’s) van de 16V mk1, uit 1987
Brochure van de accessoires van Postert voor de BX (meerdere pagina’s)
WYD schreef:Folder met daarin een poster over de BX Sport
Testverslag (meerdere pagina’s) van de 16V mk1, uit 1987
Brochure van de accessoires van Postert voor de BX (meerdere pagina’s)
Ik heb alles al behalve die Postert-folder! Wat zou ik die graag willen hebben zeg
Bravo WYD
Ami 8 Club (1970)
Mijn hart sloeg ook 2keer over toen ik die brochure zag!!!
Van zo goed als alle folders waren er veel meer te verkrijgen behalve van de Postert!!!
Ja, heel leuk voor WYD, trouwens die motorkap is nog te krijgen voor de liefhebbers.
BX 14e
kijken mag altijd.
Zo, dit pakketje vond ik vandaag in de bus
Er zitten zelfs typeplaatjes tussen die ik nog niet kende, zoals BX 15 TZE en BX 16 RI
Ami 8 Club (1970)
Even doormijmeren over de BX…
Wat heb je toch een aanspraak wanneer je met gele koplampen rijdt. Ik stopte net bij de Q8 Zevenbergschenhoek aan de A16 van Rotterdam naar Breda, en daar stond een BX Progress met de kont op de grond. Toen ik de benzine afrekende zei de kassière dat die BX van haar was, en ze vertelde meteen haar hele verhaal over alle Citroëns die ze had gehad; van 2CV naar Ami8 naar GSA naar BX. Ze vond Citroëns de mooiste auto’s ter wereld. Hehe, en ze heeft gelijk
Ami 8 Club (1970)
XBXG schreef:Zo, dit pakketje vond ik vandaag in de bus
Er zitten zelfs typeplaatjes tussen die ik nog niet kende, zoals BX 15 TZE en BX 16 RI
Ik mis eigenlijk de TXI serie