Tja, als binnen een uur 226 mensen hetzelfde filmpje willen bekijken, dan kan de adsl-verbinding van de server waarop mijn site staat, het niet meer aan
Oeps… ik wist niet dat m’n filmpje zo popupair zou zijn… sorry Eric
nooit zoveel vertrouwen in bxen gehad.mijn argwaan is blijkbaar gegrond
Enne.. waar gaat dat over?
Tijdens de koffie filmpje kijken ??
Nee hoor, we zijn blijkbaar weer ALLEMAAL bezig.
Zal vannacht maar opblijven, want wordt best nieuwsgierig ........
Rittensport is een prachtige hobby.
Hij doet het bij mij prima! Leuk filmpje!
Je hebt trouwens een Chevron met een zwart achtergrondje op je stuur, ik dacht dat ie bij GTI’s rood was? (ik heb zelf een gti stuur met het rode logotje.)
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Heb even de .wmv eruit gevist en gedownload… leuk filmpje, ik moet er binnenkort ook maar eens eentje maken, da’s wel leuk altijd. Optrekken als je wegrijdt bij een benzine station aan de rijksweg is altijd een mooi moment.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Je hebt trouwens een Chevron met een zwart achtergrondje op je stuur, ik dacht dat ie bij GTI’s rood was? (ik heb zelf een gti stuur met het rode logotje.)
Klopt… het stuur komt ook uit de Chic van Deur63
Het zal nu toch wel rustig genoeg zijn…neem ik aan, maar IK ZIE NOG NIKS !
(ik wil dat filmpje zien…....ik wil dat filmpje zien…..ik wil….enz.)
Update
Nu wel .....heb hem ingeladen met Windows mediaplayer…....zit lekker in de 7000 rpm
Ik zal maar niks tegen Renz zeggen…..anders koopt ie NA de uitzending nog een BX GTI….i.p.v. een Subaru Impreza WRX.
Mooi filmpje Harm
Je hele BX is sowieso mooi
behalve die roestplekken…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Je hele BX is sowieso mooi
behalve die roestplekken…
Dank je wel
Enne.. die roestplekken zijn maar oppervlakkig hoor, voor de mensen die zich zorgen maken… ze zitten op de dorpels, bij die naad tussen 2 carrosseriedelen
Harm schreef:Je hebt trouwens een Chevron met een zwart achtergrondje op je stuur, ik dacht dat ie bij GTI’s rood was? (ik heb zelf een gti stuur met het rode logotje.)
Klopt… het stuur komt ook uit de Chic van deur63
En ik heb dus een 1 spaaks stuur met een rood Citroën embleempje erop, afkomstig uit Harm’s GTi. (ja Harm, ik zorg er goed voor )
Ik heb ook een sportstuurtje afkomstig uit een chic, met een zwart logo.
WYD schreef:Ik heb ook een sportstuurtje afkomstig uit een chic, met een zwart logo.
Ik heb nog een sportstuurtje liggen afkomstig uit een chic, zonder een zwart logo
deur63 schreef:WYD schreef:Ik heb ook een sportstuurtje afkomstig uit een chic, met een zwart logo.
Ik heb nog een sportstuurtje liggen afkomstig uit een chic, zonder een zwart logo
Die wil IK wel van je overnemen
Graag een seintje van je.
Die wil IK wel van je overnemen
Graag een seintje van je.
Ik kan je verklappen… hij heeft wel het stuur, maar niet het afdekklepje dat in het midden zit. Dan wordt ie vast minder interessant
BX16TGI schreef:Hij doet het bij mij prima! Leuk filmpje!
ALleen 16v’s hebben origineel een dergelijk stuur met een rode achtergrond. Een normale GTI heeft een normaal BX type 2 stuur met de bekende dikke ene spaak.
Sja, ik kong het zelf ook niet laten om er een stuur uit een 16v in te zetten: stuurt toch lekkerder.
Gr,
Marten
mpostma schreef:BX16TGI schreef:Hij doet het bij mij prima! Leuk filmpje!
Je hebt trouwens een Chevron met een zwart achtergrondje op je stuur, ik dacht dat ie bij GTI’s rood was? (ik heb zelf een gti stuur met het rode logotje.)ALleen 16v’s hebben origineel een dergelijk stuur met een rode achtergrond. Een normale GTI heeft een normaal BX type 2 stuur met de bekende dikke ene spaak.
Sja, ik kong het zelf ook niet laten om er een stuur uit een 16v in te zetten: stuurt toch lekkerder.
Gr,
Marten
Ik heb er eentje met een zwart logo afkomstig uit een Belgische Millesime turbodiesel; die is hetzelfde als wat er in de Nederlandse Chic zit dus.
Ich bin ein Breaker