Aanstaande vrijdag krijg ik mijn 99’er Saxo 538. Ik ben niet zo kapot van alle schildjes met ‘Radio 538’ die er op zitten, volgens mij 3 stuks in totaal. Zijn dit stickers, of zitten ze op de een of andere manier vastgeklonken aan de carosserie? M.a.w.: zijn ze makkelijk te verwijderen, of kan ik de lak makkelijk beschadigen?
Saxo 1.1i 538, 2-1999 - - http://www.driving-fun.com
zijn stickers, alleenvan die kwaliteit dat ze enorm moeilijk te verwijderen zijn,
kennis van me is een dag bezig geweest met een fohn op zijn mazda toendertijd om de “type” stickets te verwijderen
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Je zou kunnen vragen of de garage het zou willen doen.
Anders kan je ook eens langs gaan bij een poetsbedrijf of autoschadebedrijf. Zij hebben vaak wel een soort van remover. Ook hebben zij een soort van removerschijf die je op een boormachine kan zetten.
Dank voor jullie reacties!
Ik denk dat ik ze maar gewoon laat zitten als ik het zo hoor, zo’n drama is het eigenlijk ook weer niet. Daarbij houdt ik de auto dan netjes origineel, iets wat ik dan ook wel weer kan waarderen. Het zit hem in de details.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Plus dat je nog eens de kans hebt dat je de plek waar de sticker zat hoogstwaarschijnlijk toch blijft zien i.v.m. verkleuring van de omliggende lak….
En zo’n 538 schildje is toch niet zo heel erg storend? Vind het ook wel weer wat hebben eigenlijk, is ook wel een mooie uitvoering vind ik zo…
Idd, lekker orgineel houden
Music is like poetry.
nu we het hier toch over hebben,
hoe zit hetb met de stickers van asics? zelfde verhaal? (niet echt storend, maar wil de auto een keer laten over spuiten zonder logos waarschijnlijk..)
Ik vind de stickers inderdaad niet enorm storend, maar ik hou niet van allemaal ‘puin’ achterop een auto. Ook stickers van autobedrijven en type-aanduidingen mogen er wat mij betreft meteen vanaf. Het is een gevoel ofzo, weet het niet…
Ik heb de auto vandaag opgehaald en ik ben onder de indruk! Erg leuk rijden, en zeker als eerste auto ben ik er erg blij mee. Ik heb de logo’s nog eens bekeken maar ik laat ze er op zitten. Zoals ik al eerder aangaf is het feit dat hij origineel blijft, ook wel wat waard.
Om de ‘auto voor te stellen’ zal ik een nieuw topic openen als ik een aantal foto’s heb!
Hallo,
ook ik ben inmiddels in het bezit van een Saxo.
Eigenlijk wil ik het Saxo en Citroën logo van de achterklep afhalen en dan het Citroën in het midden van de achterklep plakken. Heeft iemand hier er ervaring mee?
zijn die logo’s stickers of zitten ze door de achterklep met pennetjes vast (geboord)??
♫
Jammer dat er geen “Saxo Arrow Classic Rock” uitvoering is
Test
De_Raaf schreef:Hallo,
ook ik ben inmiddels in het bezit van een Saxo.Eigenlijk wil ik het Saxo en Citroën logo van de achterklep afhalen en dan het Citroën in het midden van de achterklep plakken. Heeft iemand hier er ervaring mee?
zijn die logo’s stickers of zitten ze door de achterklep met pennetjes vast (geboord)??
de citroen en saxo logos zitten in de achterklep geklemd en gelijmd,
het is mogelijk, maar dan moet je je achterklep gaan verbouwen:
Oude gaten dicht lassen, nieuwe gaten boren, dan overlaten spuiten en dan op de juiste plaats terug bevestigen
MalibuManiac schreef:de citroen en saxo logos zitten in de achterklep geklemd en gelijmd,
het is mogelijk, maar dan moet je je achterklep gaan verbouwen:
Oude gaten dicht lassen, nieuwe gaten boren, dan overlaten spuiten en dan op de juiste plaats terug bevestigen
dan laat ik ze zitten, teveel werk . bedankt!
overigens heb ik een Arrow Classic Rock uitvoering hoor! mijn radio kan op de een of andere maniier geen andere zenders ontvangen
♫
Totaal aantal Berichten: 5463
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Een andere zender heb je toch niet nodig!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
Waarom reclame rijden voor een een of ander stom radiostation,eraf met die zooi
Met z’n vieren in je Eendje.