Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
De ene keer wordt ik ervan beticht dat ik 24/7 online ben; de andere keer woon ik blijkbaar in m’n auto….
Ik rijd ‘slechts’ 25.000 km. per jaar, dus dat is niet zo veel…...toch?
ToViNi schreef:
De mijne is van januari 2008. Hij is nog maar 2 maand oud en de lak is er al deels vanaf.
Dan heeft men blijkbaar nog geen oplossing gevonden. Het lijkt erop dat het voornamelijk bij de 5-zits voorkomt.
Sinds 17 maart 2012: C4 Picasso 5-zits 1.6 THP EGS Collection, Gris Aluminium met 17” lichtmetalen Sonneberg wielen en panoramadak.
Totaal aantal Berichten: 22
- C4 (2004-heden) 2.0 16v Exclusive
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
Bij mijn C4 berline had ik het bij de achterklep .
01-04-2011 ds3 120vti black tot 21-03-2014
21-03-2014 C3 1.2vti 82 exclusive
Hier hetzelfde probleem bij de 7-zitter, had het al gemerkt na een week.
Je kan alvast wat kleefband (oftewel tape ) op de beschadigde lak kleven om verdere beschadiging te voorkomen, in afwachting van een meer definitieve oplossing.
Ja ook ik heb het probleem. Maar ik heb het gelijk praktisch opgelost. Vanaf vandaag gaat het complete gezin via de vijfde deur naar binnen en naar buiten
markil schreef:Ja ook ik heb het probleem. Maar ik heb het gelijk praktisch opgelost. Vanaf vandaag gaat het complete gezin via de vijfde deur naar binnen en naar buiten
ja, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan, en een beetje beweging is nog goed voor de gezondheid ook
bij de garage zeiden ze me dat ik te hard met de deuren sloeg dat dat de oorzaak was.
terwijl ik dat net niet doe.
toch zeveraars hé die dealers
de kofferklep moet je dan weer toegooien om ze toe te krijgen.
voor de rest ben ik
tevreden citroënrijder
Bij mijn C4 Berline precies hetzelfde probleem bij de 2 achterportieren op het punt het waar het stuk rubber/plastiek het koetswerk zou moeten beschermen tegen het doorslaan. Bijwerken met een lakstift helpt precies een week…
C4 1.6 HDI 92PK
C4sohier schreef:Je kan alvast wat kleefband (oftewel tape ) op de beschadigde lak kleven om verdere beschadiging te voorkomen, in afwachting van een meer definitieve oplossing.
Vandaag mijn dealer gebeld om een afspraak te maken voor een aantal puntjes. Over de lakbeschadiging zei hij dat ze een tijdelijke oplossing hadden totdat Citroën een definitieve oplossing gevonden had: bijwerken en de plekken met een doorzichtige folie afdekken.
Sinds 17 maart 2012: C4 Picasso 5-zits 1.6 THP EGS Collection, Gris Aluminium met 17” lichtmetalen Sonneberg wielen en panoramadak.
Totaal aantal Berichten: 333
- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Vandaag ook maar eens gekeken. En inderdaad, ik ben ook de klos. Zou ook een wonder zijn geweest als ik de dans ontsprongen was. Moet morgen toch naar de garage i.v.m. een defecte airco en zal het dan melden.
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Heb het bij ons nog niet ontdekt.
Waar moet ik precies kijken ?
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
In de sponning van de achterportieren;
Links:
Rechts:
Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Dan heb ik goed gekeken, lijkt het erop dat we de dans ontsprongen zijn
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
Lakbeschadiging.
Gisteren ook maar even gecontroleerd. Inderdaad, bij beide achterdeuren is er reeds lakbeschadiging (heb C4GPsinds eind januari).
Had nog transparante beschermfolie van mijn motorfiets liggen, heb er tijdelijk maar even 2 stukjes van 2 x 1,5 cm opgeplakt om verdere beschadiging tegen te gaan. Wordt binnenkort dus even een bezoekje aan de dealer om e.e.a. te melden.
Greetzzz Mart1n