Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gefeliciteerd.
Bedankt tilanus,
Echter kreeg ik vandaag een telefoontje met de mededeling dat de auto pas 18 april (dus vandaag over 3 weken) kan worden afgeleverd i.v.m. drukte bij het LPG inbouwstation. Lekker balen is dit want de gehele productie met transport heeft 6 weken geduurt.
Ik denk dat ik vraag of ik eerder kan gaan rijden want het kenteken heb ik al en ik moet toch eerst op benzine rijden, dan bouwen ze de LPG inst. maar na 2 weken rijden in.
C4 Grand Picasso LB Gris Aluminium 1.8 LPG.
Dat is in totaal 9 weken!!!
Vroeger…....vroeger was het wel anders…. of niet Tilanus?
9 weken…. Daar hadden we vroeger geld voor over…..
Gerrit
196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.

- C5 X Shine Hybrid 225
Ach…...vroegah…....

Totaal aantal Berichten: 622
- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Handyloodje schreef:Ik denk dat ik vraag of ik eerder kan gaan rijden want het kenteken heb ik al en ik moet toch eerst op benzine rijden, dan bouwen ze de LPG inst. maar na 2 weken rijden in.
Lijkt me een strak plan. Je bent niet de enige die dat zo doet. Wegens het succes van de LPG actie lopen ze inderdaad weken vertraging op met het inbouwen van die apparatuur.

- C5 X Shine Hybrid 225
Ik vind het persoonlijk een beetje jammer. Zo’n ouderwetse spriet doet toch een beetje afbreuk aan de lijn van de wagen…

- C5 X Shine Hybrid 225
Ik heb na het aanmelden op service.citroen.com het chassisnummer van de auto ingevuld, waar ik zag staan bij antenne (korte dakantenne) ik ben benieuwd of zij bedoelen die van 10 cm of van 25 cm. Dit haal ik niet uit de specificatie.

25cm noem ik niet bepaald kort voor een sprietje.
Sparks schreef:25cm noem ik niet bepaald kort voor een sprietje.
Is dit on topic of toch een zinsnede uit dr. Phil
![]()
Ff serieus; de spriet zit behoorlijk in de weg als je een fatsoenlijke bagagebox op de GP legt.
Tilanus was uiteraard zo scherp om op de foto te zien dat de spriet lekker omgebogen stond naar Oostenrijk toe… Ontvangst was er niet minder om; dus naar Frankrijk idem dito de 700 liter op ‘t dak.
Dus: al rijdt je met een kromme spriet, de pret drukken doet het niet.
Is het ‘s avonds kouder dan buiten?

Toen ik vanmiddag de zonnegordijntjes ‘monteerde’ op de ruiten van de 3e rij zag ik dat er in de ruiten aan beide zijden een tweetal gele strepen zaten. Is dit nu de raamantenne, want op het dak zit ook een (klein, 10cm ongeveer) sprietje, voor de nav?
Sparks schreef:Toen ik vanmiddag de zonnegordijntjes ‘monteerde’ op de ruiten van de 3e rij zag ik dat er in de ruiten aan beide zijden een tweetal gele strepen zaten. Is dit nu de raamantenne, want op het dak zit ook een (klein, 10cm ongeveer) sprietje, voor de nav?
Klopt, is vroeger al eens wat over gepost.