patje74 schreef:Ijs schreef:Wie geeft ze zijn pillen?
Ben je met pillen beter in staat om een bx te onderhouden dan? In dat geval ben je een snelle leerling!
Ik pak de peijneburg even voor jullie… HAHAHHAA
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Hey! goeie zaak dat je er (weer) een wilt
Dat Chicje dat te koop staat is van mij, de prijs die ik noem is maar een vraagprijs.
Er zijn wat mij betreft maar 2 dingen belangrijk, en dat is dat ze bij een liefheber terecht komt en dat ik de bx (rechtsgestuurde automaat war ik achteraan zit) kan betalen.
Mocht je interesse hebben dan PB me maar ff, we komen er zeker wel uit. de distributieriem bijvoorbeeld kost met spanrol maar een tientje of 6 dus dat zijn de kosten ook niet echt. Wel een hoge kilometerstand, maar dat hoeft niet veel te zeggen (zeker bij de Chic niet) mijn 16V bijvoorbeeld heeft nu 330000 kilometer gelopen en knalt nog als een gek als het moet. onderhoud is belangrijker dan de kilometerstand en als je voelt hoe mijn 2 BiXjes met samen ruim 6 ton ervaring rijden dan weet je wat ik bedoel.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Of hier een mooie blauwe bx break 1.9 tzi.
Dankjewel!!!
Ik had vanavond nog niet op Marktplaats gekeken.
Ik heb contact opgenomen met de verkoper.
Groet, Géphil
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
kan me voorstellen dat je weer een BX wil!
is ook gewoon leuk rijden!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Géphil schreef:Dankjewel!!!
Ik had vanavond nog niet op Marktplaats gekeken.
Ik heb contact opgenomen met de verkoper.Groet, Géphil
Leuk!
Houd ons op de hoogte?
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Autofan schreef:Jij bent ook nog bezig met je rijbewijs? Ik heb inderdaad voor school ook geen auto nodig, maar ik vind het gewoon leuk om een auto te hebben. Financieel ben ik al een tijd aan het sparen en onderhoud doe ik zelf.
nee hoor, rijbewijs in de check en ik werk ook, maar deze maanden paar grote uitgaven en behalve een dwangmatige citroen voorliefde verder geen moetje om nu een auto te hebben.
Die chic hierboven genoemd heb ik ook al paar keer semi verliefd naar gekeken, net als de DIGIT Van goofstra, maar ze komen eigenlijk net even te snel.
ex: ‘96 Citroen Xantia Turbo CT 2.0 VSX break (DE/FR/NL) - de foto’s - xantiablog - overloper binnen de PSA groep, nu een ‘00 Peu 306 1.8XT 16V break quartz gris
Ik ben gisteren naar de blauwe TZI Break (Marktplaats) gaan kijken.
Optisch en technisch in bedenkelijke staat. De prijs € 325,00 is er dan ook naar.
Ik heb geen zin, geen tijd en geen ruimte voor een “hobby auto”.
De zoektocht gaat verder!
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Géphil schreef:Ik heb geen zin, geen tijd en geen ruimte voor een “hobby auto”.
Bijna elke BX is er eentje! Ik verwacht dat je bij het meerendeel van de BX-en kunt beginnen met een rondje LHM en bollen. Dan is er nog een deel met versleten adals, hangende deuren en afknappende achterdempers, enzovoorts.
Wees realistisch, je koopt voor een fietsenprijs geen goede wagen, maar vaak is dat er wal van te maken met 2 rechterhanden, een paar dagen tijd, een hoopje gereedschap, een handboek, een paar slooponderdelen en een paar zakcenten.
Het stemd mij goed om te horen dat er weer iemand een auto uit het top segment wil, goeie keuze BX.
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
Ik ben ook wel realistisch. Een nieuwe BX zal ik ook niet vinden en dat hoeft ook niet.
Het zou mijn derde BX worden, dus ik weet wel wat me te wachten staat.
Maar ik geef liever iets meer uit aan een “Knappe Dame” die niet meteen naar de Intensive Care hoeft.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Géphil schreef:Ik ben ook wel realistisch. Een nieuwe BX zal ik ook niet vinden en dat hoeft ook niet.
Maar ik geef liever iets meer uit aan een “Knappe Dame” die niet meteen naar de Intensive Care hoeft.
het is maar net wat je wilt
of een BX van 300 en 800 aan verspijkeren
of 1 van 1100 euro kopen
McDean schreef:Géphil schreef:Ik ben ook wel realistisch. Een nieuwe BX zal ik ook niet vinden en dat hoeft ook niet.
Maar ik geef liever iets meer uit aan een “Knappe Dame” die niet meteen naar de Intensive Care hoeft.het is maar net wat je wilt
of 1 van 1100 euro kopen
Meestal moet aan die BX van 1100 ook wel wat gebeuren. Ogen goed open houden bij het kopen is het beste.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
mpostma schreef:
Meestal moet aan die BX van 1100 ook wel wat gebeuren. Ogen goed open houden bij het kopen is het beste.
Klopt helemaal, maar ik las in de OP dit:
Ik zoek een, in zeer goede staat van onderhoud verkerende, BX Break TZI of BX Chic.
Meestal kan je er wel vanuit gaan dat een BX van 325 euro niet in zeer goede staat van onderhoud is.
Eveneens ben ik tevens ook.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
mpostma schreef:McDean schreef:Géphil schreef:Ik ben ook wel realistisch. Een nieuwe BX zal ik ook niet vinden en dat hoeft ook niet.
Maar ik geef liever iets meer uit aan een “Knappe Dame” die niet meteen naar de Intensive Care hoeft.het is maar net wat je wilt
of 1 van 1100 euro kopenMeestal moet aan die BX van 1100 ook wel wat gebeuren. Ogen goed open houden bij het kopen is het beste.
idd daarom koop ik ze liever goedkoop, wat ik dan vervang weet ik van dat het goed is.