Help, ik hou een kogeltje over!
Robx
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 36

Gepost: 31 maart 2008 07:56 PM

Bij het schoonmaken en hervullen van mijn LHM voorraadvat, nadat ik de slangen had losgekoppeld, viel een kogeltje op de grond.
Ik denk dat het komt onder het zwarte slangetje wat met een knik op het vat zit, dus dan zou het kogeltje (van een milimeter of 3) in/op het rechtopstaande pijpje moeten. In de vraagbaak heet dat ‘ontluchting veerelementen, voor’.

Maar ik weet het niet zeker!
Wie kan me helpen?

Alvast bedankt, Rob

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 31 maart 2008 07:59 PM
  [ # 1 ]

Re: Help, ik hou een kogeltje over!

Robx schreef:

Bij het schoonmaken en hervullen van mijn LHM voorraadvat, nadat ik de slangen had losgekoppeld, viel een kogeltje op de grond.
Ik denk dat het komt onder het zwarte slangetje wat met een knik op het vat zit, dus dan zou het kogeltje (van een milimeter of 3) in/op het rechtopstaande pijpje moeten. In de vraagbaak heet dat ‘ontluchting veerelementen, voor’.

Maar ik weet het niet zeker!
Wie kan me helpen?

Alvast bedankt, Rob

Er zit idd een kogeltje in de luchtvereffeningsretourslangen vanaf de voorveerpoten.

Profiel  

Robx
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 36

Gepost: 31 maart 2008 09:25 PM
  [ # 2 ]

Bedankt, nou weet het het tenminste zeker.

Profiel  

b.rozema
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 410

Gepost: 31 maart 2008 10:38 PM
  [ # 3 ]

Hallo inderdaad zit er een kogeltje ik ben net wezen kijken die zit nog in het bochtje hij was er niet uitgevallen ondanks dat de hele zooi op de grond ligt, waar zou dat ding voor dienen eigenlijk ?

Vroeger hadden we kuilen in plaats van drempels.

Profiel  

b.rozema
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 410

Gepost: 31 maart 2008 10:41 PM
  [ # 4 ]

trouwens volgens mij moet ie aan de kant waar de slang opmoet zitten want ik heb het bochtje van de tank afgetrokken en de kogel zit er nog in,
als ik er aan zuig en blaas werkt het als een klepje.

Vroeger hadden we kuilen in plaats van drempels.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook