2 van de 2
 < Vorige 1 2

LHM-olie bijvullen
BxBandit
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 376

Gepost: 12 maart 2005 05:53 PM
  [ # 16 ]
Robx schreef:

Parapluutje leeft! Ik heb toch maar wat LHM uit het vat gehaald, en in de allerhoogste stand staat het parapluutje nu net boben de bovenste rode cirkel.

Houd er wel rekening dat het er niet om gaat dat het bovenste plastic parapluutje tussen de twee ringen op het glaasje staat (in de hoogste stand), maar het koperen schijfje wat daaronder zit.

Maar goed, ik heb een jaar gereden met het parapluutje constant bovenin het peilglas geparkeerd, teveel LHM dus, en niks aan het handje. Een beetje teveel is geen probleem.

Profiel  

Robx
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 36

Gepost: 12 maart 2005 05:57 PM
  [ # 17 ]
BxBandit schreef:
Robx schreef:

Parapluutje leeft! Ik heb toch maar wat LHM uit het vat gehaald, en in de allerhoogste stand staat het parapluutje nu net boben de bovenste rode cirkel.

Houd er wel rekening dat het er niet om gaat dat het bovenste plastic parapluutje tussen de twee ringen op het glaasje staat (in de hoogste stand), maar het koperen schijfje wat daaronder zit.

Maar goed, ik heb een jaar gereden met het parapluutje constant bovenin het peilglas geparkeerd, teveel LHM dus, en niks aan het handje. Een beetje teveel is geen probleem.

OK, bedankt, het koperen schijfje dus, hou ik in de gaten.
Ja, ik had al begrepen dat teveel niet geeft, maar het ging mij er vooral om om te kijken of het parapluutje niet vast zat of zo.

Profiel  

BxBandit
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 376

Gepost: 22 maart 2005 01:51 AM
  [ # 18 ]
BxBandit schreef:

Tjee toch ff mezelf corrigeren hoor… Ik weet niet waar ik bovenstaande nonsens vandaan heb gehaald want in het boekje van mijn BX staat toch echt dat het om het plastic parapluutje gaat. Dus wat ik hier eerst zei was onzin, excuus. Surprisedops:

Profiel  

Robx
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 36

Gepost: 22 maart 2005 11:58 AM
  [ # 19 ]
BxBandit schreef:
BxBandit schreef:

Tjee toch ff mezelf corrigeren hoor… Ik weet niet waar ik bovenstaande nonsens vandaan heb gehaald want in het boekje van mijn BX staat toch echt dat het om het plastic parapluutje gaat. Dus wat ik hier eerst zei was onzin, excuus. Surprisedops:

Ja, daar was ik ook al achter gekomen. Geeft niets, het zijn juist de groten der aarde die hun vergissingen willen toegeven. Rolling Eyes

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook